zondag 17 maart 2013

De gepimpte ikea-krukjes !

Ik vind de school waar mijn kinderen naar toe gaan, gewoon de max! Een aangename school, met super toffe meesters en juffen! Mijn kinderen staan dan ook elke dag te springen om naar school te mogen gaan, zalig toch?
Toen juf Emmely vroeg of ik voor haar peutertjes een kussentje wou maken voor op de 2 ikea-krukjes in haar klasje (zachte kussentjes voor zachte peuterbilletjes), moest ik dan ook niet zo lang nadenken om toe te zeggen :-)

Ik ging op zoek naar 2 stofjes waar wat groen in zat, het zijn nl de groene krukjes, de mousse liet ik snijden op maat, ik voorzag ook een rits zodat de hoesjes vlotjes kunnen gewassen worden. De lintjes worden geknoopt aan de binnen/onderkant zodat de peutertjes ze zelf niet kunnen opendoen.

Volgende week zondag is het trouwens opendeurdag, dus ben ik super blij dat ik de kussentjes nog tijdig heb kunnen afwerken!

Na wat denk- en rekenwerk, is dit dan het resultaat geworden (waar ik zelf super tevreden mee ben, oef):










9 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk! Helemaal peuterbillen-proof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er netjes uit! Goed zeg! Met rits en al. Ik zou willen dat ik dat zo kon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Te mooi om op te gaan zitten ;-)))
    groetjes, creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die juf gaat superblij zijn! Goed resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Super An .. prachtig ... het wordt toch tijd dat je richting Peer begint te komen , zodat we een naaiclubke kunnen beginnen ...
    liefs Biekefrullie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! De kleuterklas zal serieus opgefleurd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal wel zijn... je mag terecht fier zijn... PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, fantastisch ! En wat praktisch met die rits !

    BeantwoordenVerwijderen