donderdag 27 maart 2014

Zij is de winnaar!

Gisteren had ik naai-onderonsje 
een tête-à-tête
met juf Emmely
ze heeft nu ook de naaimicrobe goed te pakken
(i like it)

ik hielp haar wat op weg om haar eerste tas
tot een goed resultaat te brengen!

Ik vroeg haar nog voor ze vertrok om met haar onschuldige hand
een naampje te trekken uit mijn goed gevulde pot!

Echt, heel erg bedankt voor jullie massale deelname!

Ik heb er van genoten om ze te maken
ik heb er van genoten om jullie berichten te lezen
en nu mag ik ze weggeven!

JUFFROUW DRAAD
de magneetjes komen je richting uit!!

Bezorg je mij nog jouw gegevens op an_vande_velde@hotmail.com?

Voor de anderen, niet treuren hé
stoffen magneten zijn in een wip gemaakt
gewoon even surfen naar Lolalilie
daar kan je alles vinden om dit zelf te maken!


alle benodigdheden voor magneten: Lolalilie
perfecte restverwerker van al je mooie stofjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten