vrijdag 4 april 2014

De gemakkelijke en creatieve uitdeelcadeautjes !

Ik begon vorige zondag samen met mijn dochter
bij het krieken van de dag aan stoffen magneetjes,
ze bevallen mij zodanig dat er meteen een aantal pakjes maakte!

Ik haalde al mijn spullen voor de magneetjes bij Lolalilie,
keuze bij de vleet, het volledige set kan je daar vinden, van magneet, mal t.e.m. de lijm :-))
Je zoekt dan je restjes stofjes bijeen, rondjes knippen.... easy
(perfecte bezigheid voor kids)
het lijmen is misschien meer iets voor mama...
ik kleefde 6 magneetjes met dubbelzijdige tape op vrolijk gekleurde kartonnen...

Dit stop je in zakjes, massaal te vinden bij de AVA,
strik erbij
(en het obligate kaartje :-))

tadaaaa!!!
gemakkelijke en creatieve uitdeelcadeautjes
perfect voor een jarige in de klas
(en ze kunnen nog zelf meehelpen ook - dus dubbele fun)

Gewoon doen!!




Alles voor de stoffen magneten: Lolalilie webshop
Alles voor de verpakking: AVA en Veritas (de lintjes)

15 opmerkingen:

  1. Heel leuk en mooi! Bij mijn zoontje op school mag dit helaas niet meer. Zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh, da's inderdaad spijtig!! Bij onze alleen gezonden dingen, of iets dat niet op snoep lijkt!

      Verwijderen
    2. Cake of cupcakes zonder chocolade of versieringen, appels ... Maar ik onthou jouw ideetje wel voor de uitdeelcadeautjes voor het verjaardagsfeestje thuis.

      Verwijderen
  2. goed idee :) eentje voor op pinterest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superidee en ze zijn stuk voor stuk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schoon!!! ik maakte hier ook al veel magneetjes (ook gekocht via lolalilie), maar deze verpakking onthou ik!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die ga ik onthouden! Mooi gepresenteerd ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof gedaan!
    Eentje om te onthouden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk idee! dit ga ik gewoon schaamteloos pikken, als ik eens tijd heb :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb je genomineerd voor het liebster award...kijk maar vlug op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee! Eenvoudig en toch chique. Het is bij deze in mijn hoofd opgeslagen in de map 'supercreatieve Glowtime-ideetjes by An!

    BeantwoordenVerwijderen