zaterdag 8 november 2014

De kracht van papier !

Als je in de buurt bent van de Nationalestraat in Antwerpen,
en meer bepaald in de Volkstraat
ga dan zeker even binnen bij n° 28!

Treed binnen bij Clodette en laat je beroeren door papier, fijne slogans die je dag 
beslist zullen opvrolijken, alles om je huis met dat beetje extra te bekleden !

Biopapier van mooie kwaliteit - prachtig ingebonden - met retrotoets. 

Ik ontving mijn nieuwe lading:
Het kleine gastenboekje / grappige notitieboekjes 'om te krabbelen in stijl' / labeltjes / stickers

Gewoon voor mezelf,
of eens voor een ander...:-)


8 opmerkingen:

  1. Hier ook een grote fan van clodette-spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahaa! Eentje om te onthouden ;-). Ik moet je nog eens mijn winkeltjes in Gent leren kennen eh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een leuke spulletjes! Eentje om te onthouden als ik nog eens in Antwerpen ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het het adres net genoteerd in mijn notaboekje voor als we naar Antwerpen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een geweldig winkeltje hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh, wat een schone selectie. En hier een vleugje heimwee naar een leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOh wat een schoontjes. Ik ben niet alleen gek op stofjes met mooie printjes, maar ook nog eens op allerlei soorten schriftjes, notablokjes waarvoor ik een excuus zoek om toch maar te kunnen kopen. Uiteindelijk heb ik hier al een stapeltje liggen, zonder doel, leeg, maar ze worden wel af en toe teder gestreeld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen