dinsdag 9 december 2014

Zij is een winnaar !

Ik kreeg 103 berichtjes op de Villa Appelzee wedstrijd!
Zo velen die graag creatief bezig zijn, super cool!
En dit boek is écht een diy-kerst-aanrader. Dus won je nu niet, schaf deze toch maar aan, want het  gaf ons hier al uren gezellig knutselplezier.

Ik gaf aan de kinderen de opdracht om de koppen bij elkaar te steken en 
mij het winnend cijfer tussen 1 en 103 te zeggen, waarover ze het eens waren.

Nummer 1 won voor de kinderen, zonder enige discussie!


Gaëtane, jij was de eerste om te antwoorden en dat vonden mijn kinderen toppie!
Dit kerstboek komt jouw richting uit!

2 opmerkingen:

  1. Joewie! Lang leve de rappen in het leven! Proficiat Gaëtane! Maar omdat ik hier al een paar dagen zit te blozen van al die leuke reacties die ik hier lees op het boek wil ik ook graag een kerstduit in het zakje doen: Jace, laat je kinderen nog maar een nummertje kiezen. De gelukkige krijgt dan van mij een boek in de bus. Happu handmade Xmas!! Tine - Villa Appelzee

    BeantwoordenVerwijderen