woensdag 20 mei 2015

Vintage Augustine II

Vanavond is de lancering van onze boekenclub :-)
Met een hoopje vrouwen gaan we het boek 'Vele hemels boven de zevende' van Greet Op De Beeck bespreken...
(Man man wat is dat boek toch zo ontroerend mooi zeg. Huilen heb ik gedaan. Met tuiten.)

Die bespreking, dat doen we met een hapje en een drankje :-))
(daar zullen dan allicht minder tranen vloeien, tenzij van het lachen dan)

Ik dook voor de gastvrouw van vanavond in mijn stoffenlade, vond nog een lapje retrobloemenstof en zag dat ik daar net genoeg voor had voor een Augustine II uit 'Mijn tas'. Eureka!

Zij houdt van een vleugje vintage, dus hopelijk valt deze in de smaak!

En nu... op naar de boekenclub!





Patroontje: Augustine II uit 'Mijn Tas'
Retrostofje: overgekocht van een vriendin
Binnenstofje: Eigenwys uit Eke-Nazareth
Hengsel: De Stofeenkamer uit Gent

19 opmerkingen:

  1. oooo, wat een schoontje !
    en een geknipt model om een boek in mee te nemen *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allé, amuseer u maar nadat ge uwen vintage tas hebt afgegeven !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er een ideaal cadeau uit voor een vintageliefhebber!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ks heel erg mooi geworden - ik ben blij dat mijn stofje nog een tweede leven heeft gevonden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Recyclage ten top! Thanks Nele xx

      Verwijderen
    2. Ha dat stofje heeft een hele weg afgelegd! Kan het zijn dat dat ooit hier bij mij in de kast lag? Grappig! Mooie tas!

      Verwijderen
    3. Lol Marleen, ik kocht een restantje van Nele Crombez! Wij kunnen nogal eentje recycleren hé 😅

      Verwijderen
  5. Die gaat kontent zijn!! Ja dat boek is zalig he... Ik was daar nie goe van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan met dat retrostofje! Ik waagde me ook al eens aan een Augustine: http://mizolilie.blogspot.be/2015/03/mijn-versie-van-de-augustine.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan zal ik dat boek toch eindelijk ook eens moeten lezen :-)
    Wat een prachtige tas, ze zal er wel blij mee geweest zijn!
    En zo'n boekenclub, hoe cool is dat? Tof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tas... boek staat genoteerd... nog titels van boeken die de moeite zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dit boek is echt goed, ook al voor de goede uitleg van tastechnieken ☺

      Verwijderen
  9. Oh toetreden tot een boekenclub, dat zou ik ook tof vinden. Toffe tas !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik overweeg serieus om ook een boekenclub op te richten, gewoon om ook zo'n schone tas te krijgen van u! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Okido! Als jij de gastvrouw bent, maak ik een tas. ....maar kan jij dat eigenlijk zelf niet beter? 😀😀

      Verwijderen