donderdag 30 juli 2015

Mais il est où, le soleil???

Net nu ik besloot een strandtas voor mezelf te maken 
(de andere waren telkens goede vriendinnen-cadeaus)
zie ik al de ganse week nergens de zon...

Hopelijk kan ik volgende week eens flaneren met deze tas, 
liefst in de zon, op een strand, 
met daarin een goed boek, 
misschien nippend van een cocktail
:-)))

Ik werd op slag verliefd op deze mooie bloemenstof van Art Gallery
gevonden bij één van mijn favoriete webshops, Lolalilie!
Telkens weer vind ik daar pareltjes van stofjes :-)

Ik tel alvast af naar volgende week - ik hoorde dat het 30° wordt :-))))

See you all on the beach!





Patroon: Poolside Tote van Noodlehead
Buitenstof: Paparounes Crimson - Art Gallery bij Lolalilie
Binnenstoffen: Raspberry Rose - Art Gallery en King's Road fuchsia - Art Gallery beiden van Petite Couture

19 opmerkingen:

  1. Prachtig ! Ze roept echt op de zon !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en nu zal ze wel komen, ons lola de zon:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga een hele week opletten of ik zo geen tas zie flaneren !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om uw prachtige creaties te mogen bewonderen !
    Super mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe onthou je welke stof waar hebt gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een 'naaiboekje' waarin ik mijn 'creaties' noteer, dus welke stof ik waarvoor heb gebruikt en van waar die komen.
      Meestal onthou ik dat (of probeer ik dat te onthouden), maar op zich shop ik altijd bij dezelfde shops, dus veel moet ik niet onthouden :-)))
      Ik noteer dus wanneer ik iets maak, welk patroon het is, en knip een stuk van de stof uit en plak dat er naast... een naai-plak-noteer boekje dus :-)

      Verwijderen
    2. Kei leuk. Misschien een ideetje om te doen. Kees te beginnen en dan na een tijd te vergeten uit luiheid. :)

      Verwijderen
  7. Ik tel mee af naar die zomerse temperaturen. En wat een prachtige tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eindelijk eentje voor jezelf!
    Oh wat kijk ik uit naar morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tassen zijn onecht verliefd op te worden! Ik heb het patroon ook liggen en denk er dringend aan te beginnen :-) vraagje: wat gebruik jij om te verstevigen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke tas in een mooi stofje. De zon moet toch echt wel terug komen piepen als hij/zij zo een pracht van een tas ziet.
    Hopelijk toch al kunnen gebruiken.

    Creatieve groetjes

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen