zaterdag 25 november 2017

Over een avondje ouderwetse gezelligheid!

Ik ging overstag en organiseerde een Mylène-avond....
dit tot groot jolijt van de dochter en grote ergernis van de man des huizes.
Typisch dochters en typisch mannen zeker?
(achteraf gaf de husband zelf toe dat hij het gezellig vond ...)

Maar ik wou dit al een tijdje, dus ging ik er voor.
Een avondje ouderwetse gezelligheid met vriendinnen, that's the plan!
Veel gebabbel en gelach, aangevuld met cocktails en lekkers... 
Die avond werden de vriendinnen vanbinnen en vanbuiten verwend.

Uit dankbaarheid voor de fijne avond, gaf ik mijn gasten nog een make-up tasje, 
kwestie van hun schoonheidsproducten altijd bij de hand te hebben!
Uit 1,5m Kokka canvas van bij de De Stoffenkamer, maakte ik 14 make-up tasjes. 
Het werd de 'Grab and Go clutch' van Ithinksew. Het kleine model.
Eenvoudig om te maken, maar héél erg praktisch als make-up tasje.




Mijn avondje was geslaagd :-)


Patroon: Grab and Go clutch van Ithinksew
Stof buitenzijde: canvas van bij De Stoffenkamer
Stof binnenkant: Soft cactus
Zilveren magneten (dunne) van bij Framalo en gouden magneten (dunne) van bij K-bas

13 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk idee. Ik geef binnenkort ook een Mylène-avond... Al weet ik niet of ik met een baby de tijd heb om dit te voorzien. Ik zou het wel een heel leuke extra vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het modelletje is niet moeilijk... dus haalbaar hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn mama geeft al 35 jaar Mylène demonstraties :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke set! Tof he, dat je dat allemaal uit 1 lap stof kan krijgen. Maar wel 14 stuks! Je hebt je naai-Mojo weer teruggevonden blijkbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, naaimodus beetje terug.... dit zijn gewoon leuke dingen om te naaien :-)
      Stapeltjes maken mij gelukkig :-)

      Verwijderen
  5. Oooh leuk idee. Ik koos vorig jaar voor een mylene home avond maar nu krijg ik zin om de make up ook eens te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi!!! Het geeft me zin om ze ook nog een keertje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijke kruiden hebben zoveel ziekten genezen dat medicijnen en injecties niet kunnen genezen. Ik heb het grote belang van natuurlijke kruiden gezien en het geweldige werk dat ze hebben gedaan in het leven van mensen. Ik las online getuigenissen van mensen over hoe ze werden genezen van herpes, hiv, diabetici enz. door de kruidengeneeskunde van Dr.DAWN, dus besloot ik contact op te nemen met de dokter omdat ik weet dat de natuur de kracht heeft om alles te genezen. Ik kreeg de afgelopen 7 jaar de diagnose hiv, maar Dr. DAWN genas me met zijn kruiden en ik verwees mijn tante en haar man onmiddellijk naar hem omdat ze allebei aan herpes leden en ze waren ook genezen. Ik weet dat het moeilijk te geloven is maar ben een levend getuigenis. Het kan geen kwaad om kruiden te proberen. Hij is ook een spreukgebruiker, hij spreekt spreuken uit om gebroken huwelijken te herstellen en geluksspreuken om te bloeien en uit te blinken in het leven. Neem contact op met Dr.DAWN e-mail: (dawnacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn naam is Elena Branko en mijn vriend heeft het 2 maanden geleden uitgemaakt omdat hij voelde dat ik hem bedroog met mijn mannelijke vriend, ik probeerde hem alles uit te leggen, maar hij betaalde zijn dovemansoren, ik was emotioneel kapot omdat ik hield van hem zo erg totdat ik een bericht op internet zag over DR DAWN ACUNA, die mensen helpt hun verloren geliefde terug te krijgen. wat ik moest doen en ik deed het en toen sprak ze een liefdesbetovering voor me uit, ze herstelde mijn relatie in 48 uur en mijn vriend belde en smeekte om me weer met me te verzoenen als je hulp nodig hebt bij het oplossen van een probleem in een relatie of huwelijk.
    *Als u zwanger wilt worden.
    Als je welke ziekte dan ook wilt genezen.
    *Als u een miskraam wilt stoppen.
    *Als je een vloek wilt annuleren.
    En meer neem contact met haar op voor hulp: e-mail {dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    BeantwoordenVerwijderen