donderdag 18 oktober 2012

Mijn 1ste rolzoom ever: yeahhhh !

Okay, toegegeven:

dit klinkt misschien niet voor iedereen: 'wow', ik zie sommigen al fronsen en 'euhhh?' denken, maar ik kan je verzekeren: een eerste gelukte rolzoom is toch een sprongetje waard!

Zeker omdat die niet op mijn eigen rok terecht moest komen, maar op die van vriendin Vlien die zaterdag op het doopfeest van haar Fien, ook eens wil schitteren!

Ik stuurde haar op pad richting 'De Stoffenkamer' om een stofje uit te kiezen, bijpassende paspel en garen en rits, ik ging daar wel een rok mee maken!
Ze komt aandraven met een nogal heel erg opvallende print, maar dat ik heb toch o zo graag!

En ik ben toch dik tevreden met het resultaat, een hippe gedurfde rok, met plooi, klepjes en zelfgemaakte knopjes, zelfs de rits zit perfect op zijn plaats :-)

(o, excuseert u mij nog voor de slechte foto-kwaliteit, ik moest nl in den bijna-donker de foto's nemen, morgen wordt de rok onherroepelijk afgeleverd)

Vlien: go girl !!







1 opmerking: