zondag 25 november 2012

Ging naar 'Homemade happens' en bracht mee:

* oorringen
* nog een paar oorringen
* (nog) een paar oorringen
* toffe stof voor 2 dezelfde rokken (voor Emma en mezelf)
 * blikken doosjes (super handig voor mijn massa's spoeltjes)
* kersepitkussens met keileuke stof 

Oftewel kort samengevat: een zeer geslaagde beurs in Oudenaarde, écht de moeite om te gaan en zeer leuk om te zien dat er zo veel creatieve mensen daar staan met hun zelfgemaakte spullen...  :-)

Het kriebelde bij thuiskomst direct om ook weer aan de slag te gaan, dus zit ik alweer op mijn vertrouwde plekje achter mijn machine, de open haard aan, koffietje bij de hand, kids ondertussen naast mij mooi samen met playmobil aan het spelen...

Een gevoeg van gelukzaligheid overvalt mij dan, soms kan het leven gewoon simpelweg leuk zijn !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten