donderdag 26 december 2013

Ladies @ work !

Vandaag werd er gewerkt!
Niet té zware arbeid natuurlijk
't is vakantie
maar heerlijk relaxed werd er hier genaaid!
En met 2 is dat net iets leuker
zodat ik vandaag het bezoek van Sofie van Spurrewubsie mocht ontvangen!

We maakten elk een mandje naar het patroon van Noodle head
voor mij de eerste keer
voor Sofie de 5de keer
zodoende was er voldoende ervaring aanwezig vanmiddag
de roze is van Sofie 
de bloemekes van mezelf

We zijn beiden tevreden met het resultaat
ik ga straks al opnieuw beginnen
eentje voor mezelf
in happy yellow canvas

tot later dus!




11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mand, leuk met 2 vakken ;)

    Liefs ♥ Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet al wat gemaakt als er zich in de familie nog eens een baby aankondigt!
    Jouw bloemenstofje is trouwens zeer mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh leuk! Hier kwamen er vriendjes spelen dus nog niet genaaid vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Dat mandje staat ook op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een heel fijne dag, zeker voor herhaling vatbaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mandjes, moet ik ook snel doen.. Deze zijn alvast geslaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk .. geniet van de vakantie

    http://mumendemiekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik plan binnenkort ook eens dit patroon uit te proberen ! Superleuke resultaten hier !

    BeantwoordenVerwijderen