dinsdag 7 januari 2014

Dat noemen ze dan: 'een gat in de lucht springen' !

Dat deed ik eergisteren
écht springen
gelijk een klein kind
en dan zo een keiharde gil erbij
en weet ge wat?
deugd dat dat doet!
een mens zou minstens 1 keer per dag eens goed 
een gat in de lucht moeten springen
en nen keer goed gillen!

Ik had dan ook véél redenen
want ik had nog eens iets gewonnen
een cadeau dat ik zelf had gekozen
handig, want ik vond het dus een tof cadeau
een blogdate, dus een date met andere bloggers :-)

slechts één klein addertje
onder dat mooie gras
ik mocht zelf kiezen met wie ik een blogdate had
ik hoor jullie al zeggen: 'awel??'
maar ik moest wel kiezen uit een 10-tal 
toffe dames
nie simpel dan
maar de keuze is gemaakt 
en ik bereid mij al mentaal goed voor
op die mega date!


6 opmerkingen:

  1. En ik kijk er mega hard naar uit !!!! Goesting ... laat maar komen die date !
    Dank je wel An !!!!!
    Liefs Biefrul
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was anders ook wel 'behoorlijk' gelukkig toen ik het las! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een zware opdracht maar ja... als je mijn lijst zag met wie ik allemaal al iets liet winnen... dan kon je al een beetje raden dat ik gelijk niet zo goed kon kiezen ;) en ik ben héél blij dat ik je zo een moment heb bezorgd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet er allemaal van! Dat zal een zalig ontmoeting zijn! (wou er stiekem ook wel bij zijn) :) En nadien wil ik alle verhalen lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grote glimlach op mijn gezicht toen ik zag dat ik mee mocht, bedankt! Ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen