zondag 1 juni 2014

Communie & communie !

Yep, communie in 't kwadraat vanmiddag
zus en zus
eerste en plechtige

dubbel feest
dubbel cadeau

ik mixte deze keer een beetje
tijd is een schaars goed hier ten huize Jace
dus kocht ik iets en maakte daar nog een tof tasje bij
zo voldoe ik toch een beetje aan mijn eigen belofte
om zoveel als mogelijk een zelfgemaakt cadeau te geven!

dit werd het dus:

cadeau voor zus 1 - 7 jaar

vrolijke lichtjes van Kitsch Kitchen 
(altijd succes bij de 'kleintjes' - gezelligheid voor boven het bed :-)) 
+ een vrolijk grasgroen tasje met gele accenten!


cadeau voor zus 2 - 12 jaar

ik kocht gisteren bij Pand42 dit heel erg leuke creatieve boek om zelf juwelen te maken
ik zal die ook nog eens voor mezelf moeten bestellen want deze ziet er echt super leuk uit 
+ een fun petit pan-tasje met blauwe accenten!



Voila, let the party begins :-))

11 opmerkingen:

  1. schone cadeautje :) gij weet hoe je meisjes blij moet maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst.
    Ooit in een ver verleden heb ik beide ook gedaan.
    Ik weet nog dat ik bij de plechtige een bestek kreeg en van mijn peet tante een horloge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was - in een misschien iets recenter, maar toch écht wel al verleden - ook onderdeel van zo'n dubbelfeest :-)
    Vrolijke kleurtjes die cadeautjes, maak er een fijne dag van!
    (het weer is in ieder geval al niet slecht te noemen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie cadeautjes heb je samengesteld. Ze zullen daar zeker heel blij mee zijn. Het boek ziet er inderdaad tof uit, heb het gisteren ook nog vast gehad maar ik heb me laten verleiden door nog een naaiboek. Misschien iets voor een volgende keer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke cadeautjes! Als de kinderen hun kamers eindelijk ingericht worden koop ik ook van de verlichtingsbollen. Ze bijten al een tijdje in mijn been.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh ik ben ook zo fan van die lichtjes. Heb al vaak getwijfeld of ik die zou bestellen voor de dochter haar kamer. Leuke cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, het is je vast vergeven dat je zulke mooie aanvulling hebt gekocht! De tasjes zijn ook super.

    BeantwoordenVerwijderen