vrijdag 10 juni 2016

De TienerTas: het patroon!

Ik maakte er al een ganse reeks, hierhier en hier, van die TienerTassen, 
oftewel een grote handige tas op tienermaat!
(want die hebben best ook wat mee te sleuren :-))
Opgelet, ik vind hier het warm water niet uit, 
alleen vond ik veel tassen te groot voor Emma haar lijf :-)
Dus deze is op haar lijf geschreven, ze was toen 11.


 Wil je deze ook maken? Hierbij de beschrijving:

Stofbenodigdheden (standaardbreedte van 110cm) en andere attributen:
*buitenstof: 50cm  (gewone goede katoen is goed)
*bodemstof: 20cm
*binnenstof: 50cm (wil je ook een zakje in deze stof, neem dan 70cm)
*paspel: voor het zakje vooraan alleen: 20cm / ook aan de zijkanten: 1m
*tassenband: tussen 2m en 2,2m (voor een 10-jarige neem ik 1m aan elke kant, voor een 14jarige, zal dat eerder 110cm zijn....als je kan afmeten op de tiener: doen!)
*vlieseline H640: 50cm
*vlieseline H630: 20cm
*vlieseline H250: wat restjes (reepjes zijn ok)
optie 1, voor een stevigere tas: vlieseline H250: 50cm
optie 2: kamsnaps
optie 3, voor een extra stevige bodem: stuk fast2fuse (ongeveer 32cm op 12cm)

Dit zijn de patroondelen:
1/ Patroondeel 'bovenste deel van de buitentas' = B 45cm op H 29cm, knippen:
* 2x buitenstof (gewoon katoen is ok)
* 2x vlieseline H640

2/ Patroondeel "bodem van de buitentas' = B 45cm op H 15cm , knippen:
* 2x bodemstof
* 2x vlieseline H640
(knip hieruit aan de onderzijde van de tas aan beide kanten een vierkantje uit van 5,5cm op 5,5cm)

3/ Patroondeel 'zakje vooraan tussen de hengsels' = B 17cm op H 18cm, knippen:
* 2x buitenstof (opgelet, soms is het mooier als je hier zorgt voor een doorlopende print!)
* 1x vlieseline H630

4/ patroondeel 'gsm zakje in de binnentas' = B 28 cm op H 20 cm (opgelet! ligt aan de stofvouw!)
* 1x stofje naar keuze
* op de helft daarvan H630

5/ patroondeel 'binnentas' (voering) = B 45cm op H 42cm, knippen:
* 2x binnenstof (knip hier ook aan beide onderkanten 2 vierkantjes uit van 5,5cm op 5,5cm)
* optie 2: wil je een stevigere tas: ook 2x vlieseline H250 (rondomrond -1cm)

Zo maak je de tas:
(opgelet, er zijn al héél veel goede tutorials ivm tassen, ik herhaal niet elke stap in detail, maar sta wel stil bij de belangrijke punten, waarvan ik vind dat ze essentieel zijn voor een goeie tas...'alsof ze voor mezelf zouden zijn' :-))))

1. Begin met het zakje tussen de hengsels. Strijk op 1 achterkant de vlieseline H630. Wil je graag paspel? Bevestig deze dan bovenaan. Leg beide delen met de goede kanten op elkaar  (GK). Stik bovenaan op 1cm. Draai om en strijk mooi vlak. Topstich indien gewenst.

2. Strijk op de 4 buitenstofjes de vlieseline H640. Centreer het zakje op de voorkant van je buitenstof. Leg de middens mooi op elkaar. Speld vast. Speld nu ook de tassenband. Deze begint op 7cm van het midden. Stik deze vast maar stop bovenaan op 3cm van de bovenzijde.  Vergeet je label niet!!
Tip: ga een aantal keren heen en terug aan de bovenzijde, zo hangt je tassenband zeker goed vast.
Doe dit ook voor de achterzijde.
Bevestig nu voor je zakje je kamsnaps.



3. Speld de bodemdelen met de GK op de afgewerkte boventas. Stik op 1cm, strijk mooi open en topstitch.

4. Ga je voor een stevigere tas, strijk dan nu voorzichtig op de achterzijde op de afgewerkte tas de vlieseline H250. Centreer deze, je zal overal 1cm minder hebben dan de buitentas. (je wilt immers niet dat er te veel vlieseline in de naden zit). Strijk ook nog even aan de voorzijde voor een mooi egaal effect. Strijk niet op de kamsnaps!!

5. Bevestig nu op de volledig afgewerkte voor- en achterzijde van de tas je paspel aan beide zijkanten. 
Tip: ik doe dit met een blinderitsvoetje, de paspel valt dan echt mooi in het gleufje...
Verwijder de koorduiteinden over 1cm.  
Leg dan de beide panelen met de GK op elkaar en stik de beide zijkanten én onderkant. Stik hier zeker nog iets dichter bij het koordje van je paspel, je wilt immers geen paspeldraad meer zien.

Draai even om om te checken of je paspel echt mooi zit. 

6. Tevreden? Draai dan terug de tas met de GK naar binnen. Maak nu de hoeken en dus de bodem van je tas. Trek de hoeken open en speld beide zijdes met de GK op elkaar. Stik op 1cm.
Draai om en de buitentas is nu al klaar.

7. Maak het binnenzakje: strijk op 1 helft het laagje vlieseline H630 (op de buitenkant van je zakje). Leg de GK op elkaar en stik rondomrond, laat onderaan een keergat.
Tip: ik stik het keergat altijd met de grootste steeklengte. Ik strijk dit dan eerst heel mooi open, zie foto en dan verwijder ik deze grove draad. Je zal een mooier eindresultaat hebben.
Keer het zakje met de GK naar buiten en strijk mooi vlak. Topstich. Kijk waar je je zakje gaat vastnaaien. Duid de middens van je tas en zakje aan. 
Tip: Waar je het zakje gaat vastnaaien, strijk ik op de achterzijde van de voering een paar stroken H250, zodat je stof aan de zakjes niet gaat scheuren.

Ik naai het zakje vast op 9cm van de bovenzijde van de tas. Maak nadien onderverdelingen. Ik doe dit afhankelijk van de maat van je GSM. Bevestig de kamsnaps. 
Tip: verstevig hier ook de achterzijde van de voering waar je kamsnaps gaan komen. Wat je hebt liggen, (rondje H640 of H630 + H250)

8. Naai nu ook de binnentas. Leg beide patroondelen met de GK op elkaar en stik vast. Laat onderaan een keergat. Zie bovenstaande tip.
Essentiële tip: stik een binnentas altijd met een grotere naadwaarde. Doordat er vlieseline inzit, moet deze echt kleiner zijn dan de buitentas, anders 'flubbert' de binnentas. Dat is echt niet mooi, we willen een strakke binnenkant. Ik stik mijn buitentas op 1cm naadwaarde, de binnentas op een goede 1,5cm à 1,7cm (afh ook van de rekbaarheid van je voeringstof).

9. Steek de buitentas met de GK naar buiten IN de binnentas met de GK naar binnen. Speld bovenaan mooi vast. Zorg dat je hengsels mooi naar beneden gericht zijn, deze mogen NIET meegestikt worden. Stik op 1cm, keer de tas dan door het keergat. Strijk de bovenzijde dan mooi vlak en topstich!.

10. Extra bodenversteviging. In bijna al mijn tassen verstevig ik mijn bodem een beetje extra. Ik gebruik hiervoor de fast2fuse medium (= 2zijdig klevende vlieseline). Niet goedkoop, maar je kan dit echt wel zeer zuinig knippen! Meet de bodem af en knip een strook  fast2fuse. Zet je tas mooi rechtop  op je strijkplan en leg de voering piccobello. Steek dan door het keergat de fast2fuse. Laat de tas echt mooi rechtop staan (ik kom daar niet meer aan en ik verzet die niet meer) en naai je keergat dicht met de hand. Leg de voering dan mooi terug in de tas en strijk met je hand alles netjes op zijn plaats, alles mooi in de hoekjes.... Als je tevreden bent van de binnenkant van je tas, dus je ziet nergens een plooitje ofzo, ga dan met je strijkijzer in je tas (opgelet kan warm zijn) en strijk geduldig de fast2fuse. Je beide tassen, buiten en binnenkant, zullen nu mooi aan elkaar gekleefd zijn en zo heb je een perfecte binnenkant en een extra verstevigde bodem, 2 voordelen in 1.


Maak er nog een An-tasje bij en je cadeau zal geslaagd zijn!

105 opmerkingen:

  1. Super leuk! Die wordt gepind! Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu lenen bij LendingTree
      contact: (lendingtreeloans@pm.me)

      Verander de manier waarop u leent met leningen via LendingTree. LendingTree heeft sindsdien het online leenproces gestroomlijnd en meer dan een miljoen mensen geholpen de financiering te krijgen die ze verdienen. LendingTree wordt ondersteund door enkele van de meest gewaardeerde investeerders in de wereld. LendingTree biedt toegang tot persoonlijke leningen voor leners met een gemiddeld inkomen die hulp nodig hebben bij zaken als schulden met hoge rente, verbetering van het huis of onverwachte uitgaven voor een rentetarief van slechts 3-5%, afhankelijk van het type lening.

      Het verkrijgen van een legitieme lening is altijd een groot probleem geweest. Voor degenen die een financieel probleem hebben en een oplossing nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​ongedekte lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand of de verhouding tussen schulden en inkomen, lage kredietscore en vele andere redenen. LendingTree geeft u met gemak de lening die u wenst en we streven ernaar onze standaard van uitmuntendheid te handhaven wanneer we onze diensten aan klanten wereldwijd aanbieden.

      Overige contactgegevens
      1: lendingtreeloans@protonmail.com
      2: lending-tree@outlook.com
      3: lendingtreegroupinc@gmail.com

      Verwijderen
    2. ik wil de heer leroy van diamondloans company bedanken voor het geven van een lening als u vandaag een echte lening nodig heeft, neem dan contact op met het bedrijf via e-mail: diamondloaans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

      Verwijderen

    3. Ik wil de heer Dalton waarderen omdat hij mij een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, laat u dan niet oplichten en vraag een echte lening aan via email: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
    4. Ik wil de heer Westwood van apexloans bedanken voor het verstrekken van een lening ter waarde van $64000. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, vermijd dan opgelicht te worden door valse online kredietverstrekkers en neem contact op met een legitiem kredietbedrijf via e-mail: apexloans247@yahoo.com

      Verwijderen
  2. tof dat je deze deelt!!! Kan ook en leuke juffentas zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt An, zo'n mooie échte An-beschrijving ! Ik zie je zo voor me zitten !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Thanks to (crypto Recovery web services) for they helped my husband I recover our stolen crypto worth ( $345,000 ) through their hacking skills, I tried it. I was skeptic at first but it worked and we got our money back, I’m so glad I came across them early, they retrieved approximately 98% of the total amount we lost, we thought we would never going to get our money back from those fake online investment websites_____________(cryptorecoveryweb@gmail.com)...

      Here Are List Of Hacking Services they Offer-:

      ➡️ Binary Recovery.

      ➡️ Crypto Recovery

      ➡️ Loan scam Recovery

      ➡️ Bank wire transfer recovery

      ➡️ Delete all Criminal Records

      ➡️ Investment scam Fund Recovery

      ➡️ Scam Money Recovery

      ➡️ Deleted Files & Documents Recovery

      ➡️ Romance and Dating Scams – Recover Money

      ➡️ Social Media Hacking(Facebook, Instagram e.t.c)

      ➡️ Catch cheating partner via Phone Hacking & Cloning

      Verwijderen
  5. Ik ben fan van je tienertassen 😊 Dank voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat collega juffen dit ook top vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe leuk is dat! Mooie tas, mooie tuto! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tas en dan ook nog met tutorial. Super tof! Dankjewel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super!! Die ga ik zeker eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ge zijt een goeike,weeral ons zo verwennen met foto's en uitleg om een leuke tas te maken.Ik ga hem pinnen,ik heb al een hele week niet genaaid...Dit lijkt me ideaal om terug mee te starten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk ! Bedankt om dit met ons te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie versie weer! En superduidelijk. Weer een item voor op mijn to-sew-lijstje. Merci voor 't delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Graag gedaan! En bedankt allen voor de fijne reacties! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vandaag de De Tiener Tas + het An-Tasje gemaakt voor een van mijn kleindochters.
    Het was heerlijk om te maken met zo'n perfecte uitleg.
    De tas staat hier te pronken in mijn naaikamer ...en er volgen er nog twee...
    Voor het eerst gebruik gemaakt van kamsnaps.
    Alhoewel ik eerst een proefje maakte heb ik op het laatste in het An-Tasje een kamsaps verkeerd ingeslagen ( wel op de juiste plaats maar onderste boven ).
    Zou ik die er terug kunnen uithalen ????
    Hartelijk dank voor de tutorial...en wat maak jij mooie dingen echt klasse !!
    Proficiat met uw blog .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik zou deze willen maken met neopreen en toile ciree, om mijn lunch te vervoeren, met eventueel in het GSM-zakje een koelelement. Verstevigen lijkt me dan niet echt nodig, tenzij eventueel de bodem?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo allemaal, Bent u op zoek naar een professionele handelaar, forex en binaire manager die u zal helpen bij het verhandelen en beheren van uw account met een goede en enorme winst in ruil daarvoor. u kunt contact opnemen met MR. CARLOS ELLISON voor je investeringsplan, want hij hielp me 12.000 usd te verdienen met kleine investeringsfondsen. Carlos Ellison, u bent de beste handelaar die ik kan aanbevelen voor iedereen die wil investeren en handelen met een echte handelaar, hij helpt ook bij het terugvorderen van verliesfondsen ... u kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail:
    carlose78910@gmail.com
    Via whatsapp: (+12166263236)

    Ik raad je aan niet te aarzelen. Hij is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik lijd de afgelopen 4 jaar en 5 maanden aan herpes en sindsdien heb ik een reeks behandelingen ondergaan, maar er was geen verbetering totdat ik getuigenissen van Dr.ogala tegenkwam over hoe hij verschillende mensen heeft genezen. ziekten over de hele wereld, toen heb ik ook contact met hem opgenomen. Na ons gesprek stuurde hij me het medicijn dat ik volgens zijn instructies innam. Toen ik klaar was met het nemen van de kruidengeneeskunde, ging ik voor een medische controle en tot mijn grootste verbazing genas ik van herpes. Mijn hart is zo vervuld van vreugde. Als u lijdt aan herpes of een andere ziekte, kunt u vandaag contact opnemen met Dr.ogala op dit e-mailadres: Drogalad02@gmail.com WhatsApp of hem bellen op +2347049668119

    :: HIJ KAN U OOK HELPEN BIJ DIT PROCES ::
    1) DIABETEN, 2) ALS JE JE LIEFDE TERUG WILT, 3) HIV-AIDS, 4) URINAIRE INFECTIE,
    5) HEPATITIS B EN IMPOTENTIE, 6) BARENESS / ONFERTILITY, 7) DIARRE, 8) ASTMA, 9) Als u een kind een uitgebreide behandeling van elk type ziekte nodig heeft E-mail via: drogalad02@gmail.com ..
    Bel naar +2347049668119 ..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is tijd om mijn getuigenis te geven, ik ben Nelson en blij als ik hier getuig, ik werd door mijn moeder aan Baba Ogbogo voorgesteld toen ze ontdekte dat ik mijn vrouw na drie jaar huwelijk niet zwanger kon maken. Deze zorgden dus voor zoveel problemen in mijn huwelijk en leidden tot een scheiding. zei ze, hij is zeer spiritueel en kan ervoor zorgen dat mijn vrouw in vreugde bij mij terugkeert en dat we samen kinderen kunnen krijgen. In eerste instantie twijfelde ik niet totdat ik contact met hem opnam en toen machtige spreuken over me uitsprak en mijn vrouw bij me terug deed keren nadat ze het nodige had gedaan. En nu zijn we blij met lieve kinderen. Vanaf de dag dat Great BaBa Ogbogo voor mij werkte en mijn problemen oploste. Ik heb een sterke gelofte afgelegd dat ik zolang ik leef, zal blijven getuigen van de goedheid van zijn grote werken, en dat degenen die daarbuiten met relatie- en huwelijksproblemen worden geconfronteerd, snel contact met hem moeten opnemen en een gelukkige getuige moeten worden zoals ik. Ik zet zijn contact hier neer, E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com of bereik hem via zijn WhatsApp-nummer. +2349020168697
    Hij zorgde ervoor dat mijn ex-vrouw in vreugde bij mij terugkeerde
    Hij genas me van een machteloze man in een echte man.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. My 23,000 euros loan has just been granted, thank you very much LAPO MICRO FINANCE . I will talk about your services with people around me who need a loan or financial assistance because I am impressed by your quick response .if you need a loan Do not hesitate to contact a real legal lender with 100% guarantee : E-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo allemaal, ik zag reacties van mensen die al blanco pinautomaten hadden gekregen van Mike Fisher. Eerlijk gezegd dacht ik dat het oplichterij was, en toen besloot ik een verzoek in te dienen op basis van hun aanbevelingen. Een paar dagen geleden bevestigde ik in mijn deuropening mijn blanco kaart te hebben ontvangen om 12.000 euro op te nemen, die ik voor zaken had aangevraagd. Dit is echt goed nieuws en ik ben zo blij dat ik al diegenen die een echte HACKER nodig hebben, adviseer hem te contacteren en die zeker zal vergoeden om een aanvraag in te dienen via hun e-mail (sms of telefoontje) +1 (765) 705-0044 Er zijn oprechte Hackers Ze zijn in staat om uw blanco ATM-kaarten te bezorgen. Neem contact op met de heer Mike E-mail: blankatm002@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik beveel Carlos Trading Signal ten zeerste aan als de beste forex / cryptohandelaar, ik verdien wekelijks maar liefst $ 2.500 met $ 200 in een week.Je kunt contact met hem opnemen als je hulp nodig hebt Via whatsapp: (+12166263236) e-mail: carlose78910@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo allemaal, ik ben voorgelogen door zoveel bedrijven die beweren echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik heb meer dan 3500 euro verloren aan nepgeldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter die ik contacteerde en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail:lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beste klant,
    Wat zijn uw financiële behoeften?
    Wij bieden grote en kleine franchise-investeringsleningen en persoonlijke leningen enz. Geen boetes voor vervroegde of late aflossing. Krijg direct een korte en lange termijn lening om uw eigen bedrijf op te zetten en te genieten van de voordelen van uw eigen baas zijn.

    Hieronder staan enkele zakelijke ideeën met een lage investering en een hoge winst Supermarkt, fastfoodrestaurant en kledingwinkel etc.

    met een betaalbare rente van 2%
    Flexibel aflossen 1 tot 15 jaar looptijd
    Neem contact met ons op via e-mail: franchisecapitalcorps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo allemaal, ik heb zin in vandaag. Ik zag de opmerkingen van mensen die al een lening hadden gekregen bij Della Taylor en besloot me vervolgens, op basis van hun aanbevelingen, te registreren. Een paar uur geleden heb ik in totaal 10.000 euro bevestigd, die ik van mijn eigen bankrekening heb opgevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een ​​aanvraag in te dienen via e-mail: Dellastaylors@yahoo.com.
    WhatsApp op +1 (209) 251-1529

    BeantwoordenVerwijderen

  26. Ontvang een blanco ATM-KAART en contant goed geld/fondsen Betaal uw schuld vandaag direct in elke geldautomaat om u heen waar ook ter wereld. neem contact op met Jaxononlinehackers@gmail.com. Het is 100% gegarandeerd veilig zonder zorgen om gepakt te worden omdat de blanco kaart al is geprogrammeerd en geladen met goede fondsen erin, op een zodanige manier dat het niet traceerbaar is, die ook een techniek heeft die het onmogelijk maakt voor de CCTV om je te detecteren, ik ben geen domme vrouw dat ik naar het publiek zal komen en beginnen te zeggen wat iemand niet heeft gedaan. Neem voor meer informatie contact op met de heer Jaxon Boone en ook over hoe u uw kaart gaat krijgen. Bestel de uwe vandaag nog via e-mail: Jaxononlinehackers@gmail.com, SMS & Call of Whats-app: +12192714465

    BeantwoordenVerwijderen
  27. In één woord, wauw!! Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je maakte van wat meestal een lang, uitgesponnen en intimiderend karwei is een zeer aangename en gestroomlijnde ervaring. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Loans niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Loans voor het geweldige systeem en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best geweldig! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com of haar whatsappen op + 34632725157

    BeantwoordenVerwijderen
  28. LENINGAANBIEDING VAN NOVELTY FINANCE"
    Hallo!!! Heeft u een lening nodig? Zo ja, dan raad ik u aan om een ​​lening aan te vragen bij Novelty Finance.

    Mijn naam is Davina Claire, ik ben de financieel directeur van Novelty Finance en u kunt een lening aanvragen bij mijn bedrijf en binnen 24 tot 48 uur een lening op uw rekening hebben staan. Het is mij opgevallen dat veel mensen het zo moeilijk vinden om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand, de verhouding tussen schulden en inkomen, een lage kredietscore of andere redenen.

    Bij NOVELTY FINANCE bieden we financieringsoplossingen. Wij bieden alle soorten leningen aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en vele andere). We bieden flexibele en meerdere leningopties, inclusief beveiligde en ongedekte leningen, langlopende en kortetermijnleningen die zijn afgestemd op uw financiële behoeften.

    Voor vragen/vragen? - (Stuur een mail naar noveltyfinances@gmail.com of Bel / WhatsApp via: +447915601531)

    We streven ernaar om lenen gemakkelijk, gemakkelijk en betaalbaar te maken.

    Onze service is zeer snel, betrouwbaar en betrouwbaar en u kunt tot € 15 miljoen lenen tegen een gesubsidieerde rente van 3% per jaar. Wij zijn het juiste bedrijf om contact op te nemen als u dringend een lening nodig heeft.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer, onze service staat 24/7 voor u klaar. U kunt altijd en overal een lening aanvragen op uw eigen geschikte plek met uw telefoon of uw laptop, u hoeft alleen maar contact met ons op te nemen via
    E-mail: (noveltyfinances@gmail.com) OF
    bel en schrijf ons op WhatsApp via: +447915601531

    We zijn altijd enthousiast om financiële steun te bieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik kwam dit leningbedrijf tegen op Facebook en ik nam contact op met de e-mail die ik zag ineens kreeg ik een lening van $ 60.000 USD, dus ik geloofde nooit dat dit allemaal zou kunnen werken totdat ik $ 60.000 USD kreeg, zal iedereen adviseren die behoefte heeft aan een lening om contact op te nemen met deze leningmaatschappij voor hulp bij een lening is dit het e-mailadres van het bedrijf (TRUSTLOAN88@GMAIL.COM) of contact via WhatsApp @ + 1 443 281 3404

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wil graag Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 8.000. als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan oplichting door nepgeldschieters en solliciteer via een echte leningfirma per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +34632725157

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Welcome to the future! Financing made easy with Prof. Mrs. DOROTHY LOAN INVESTMENTS

    Hello, Have you been looking for financing options for your new business plans, Are you seeking for a loan to expand your existing business, Do you find yourself in a bit of trouble with unpaid bills and you don’t know which way to go or where to turn to? Have you been turned down by your banks? MRS. DOROTHY JEAN INVESTMENTS says YES when your banks say NO. Contact us as we offer financial services at a low and affordable interest rate of 2% for long and short term loans. Interested applicants should contact us for further loan acquisition procedures via profdorothyinvestments@gmail.com

    I'm here to share an amazing life changing opportunity with you. its called Bitcoin / Forex trading options, Are you interested in earning a consistent income through binary/forex trade? or crypto currency trading. An investment of $200 can get you a return of $2,840 in 7 days of trading, We invest in all profitable projects with cryptocurrencies. It goes on and on The higher the investment, the higher the profits. Your investment is safe and secured and payouts assured 100%. if you wish to know more about investing in Cryptocurrency and earn daily, weekly OR Monthly in trading on bitcoin or any cryptocurrency and want a successful trade without losing Contact MRS.DOROTHY JEAN INVESTMENTS profdorothyinvestments@gmail.com

    categories of investment

    Cryptocurrency
    Loan Offer
    Mining Plan
    Business Finance Plan
    Binary option Trade Plan
    Forex trade Plan
    Stocks market Trade Plan
    Return on investment (ROI) Plan
    Gold and Silver Trade Plan
    Oil and Gas Trade Plan
    Diamond Trade Plan
    Agriculture Trade Plan
    Real Estate Trade Plan

    YOURS IN SERVICE
    Mrs. Dorothy Pilkenton Jean
    Financial Advisor on Bank Instruments,
    Private Banking and Client Services
    Email Address: profdorothyinvestments@gmail.com
    Operation: We provide Financial Service Such As Bank Instrument
    From AA Rate Banks, Cash Loan,BG,SBLC,BOND,PPP,MTN,TRADING,FUNDING MONETIZING etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. mijn man heeft geruchten over mij gehoord en deze problemen zorgden ervoor dat hij een scheiding aanvroeg en alles liep op rolletjes en deze zaak en de gedachte om mijn familie nu te verliezen heeft mijn hart ongelukkig gemaakt, dus ik bad om een ​​oplossing en een manier om dit te kunnen doen breng mijn man en kinderen terug en bewijs hem dat al deze dingen die hij over mij en de andere dame die in mijn kantoor werkte allemaal leugens zijn, want diep in mijn hart wist ik dat ik mijn man nooit zou bedriegen en nooit zal bedriegen. om dit hele verhaal kort te maken, mijn echtgenoot, zus uit de VS, hoorde alle problemen in de grond en vroeg me onmiddellijk om contact op te nemen met DR Fady, ze gaf me zijn contactgegevens en ik deed wat ze zei en DR Fady vertelde me dat alles goed zal komen in twee dagen over twee dagen zal mijn man voorgoed weer thuis komen en dit was precies wat er gebeurde en om deze reden zeg ik dat deze man echt is en ook iedereen kan helpen met een van de onderstaande problemen

    VERLOREN MINNAAR TERUGBRENGEN.
    HERSTEL VAN GEBROKEN HUWELIJKEN / RELATIES.
    GENEZING VAN ZIEKTEN.
    GEBED OVERWINNEN GEESTELIJKE AANVALLEN OF SLECHTE DROMEN.
    GENEZING VOOR HSV 1 EN HSV 2.
    TOTAAL VOOR INFECTIE SOA ETC.
    EEN WEEKBEHANDELING EN GENEZING VOOR HIV IS GEGARANDEERD.
    GEBED VOOR GELUKKIGE NUMMERS VOOR HET WINNEN VAN LOTTERIJEN.
    ENZOVOORT......................
    U kunt contact met hem opnemen @:www.Drfady720@gmail.com of u kunt hem WhatsAppen met dit nummer +2349039422406. 100% garantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Allemaal bedankt aan de heer Anderson Carl voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het heet Bitcoin / Forex handelsopties. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 2.570 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 200. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson Carl nu weten via Whatsapp: +1(252)285-2093 E-mail: andersoncarlassettrade@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mijn naam is Elena Branko en mijn vriend heeft het 2 maanden geleden uitgemaakt omdat hij voelde dat ik hem bedroog met mijn mannelijke vriend, ik probeerde hem alles uit te leggen, maar hij betaalde zijn dovemansoren, ik was emotioneel kapot omdat ik hield van hem zo erg totdat ik een bericht op internet zag over DR DAWN ACUNA, die mensen helpt hun verloren geliefde terug te krijgen. wat ik moest doen en ik deed het en toen sprak ze een liefdesbetovering voor me uit, ze herstelde mijn relatie in 48 uur en mijn vriend belde en smeekte om me weer met me te verzoenen als je hulp nodig hebt bij het oplossen van een probleem in een relatie of huwelijk.
    *Als u zwanger wilt worden.
    Als je welke ziekte dan ook wilt genezen.
    *Als u een miskraam wilt stoppen.
    *Als je een vloek wilt annuleren.
    En meer neem contact met haar op voor hulp: e-mail {dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zit al een paar jaar in de helderziende industrie, maar dit werd niet weerspiegeld in het aantal klanten dat ik aantrok. Mike Harris kon me helpen 90.500 euro binnen te halen om mijn bedrijf weer op de rit te krijgen. Nadat hij me had geholpen om de lening te krijgen, heb ik gebruik gemaakt van zijn marketingdiensten en nu gaat het goed, neem contact op met dit leningbedrijf voor hulp, dit is daar e-mail via (servicepersoonlijke.aanbieding@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Bent u op zoek geweest naar financieringsopties voor uw nieuwe huisaankoop, bouw, onroerendgoedlening, herfinanciering, schuldconsolidatie, persoonlijke of zakelijke doeleinden? Welkom in de toekomst! Financiering gemakkelijk gemaakt bij ons. Neem contact met ons op aangezien we onze financiële dienst aanbieden tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte leentermijnen, met 100% garantielening. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen voor verdere procedures voor het verwerven van leningen via: joshuabenloancompany@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik wil dit medium gebruiken om alle leningzoekers te waarschuwen dat ze heel voorzichtig moeten zijn omdat er overal oplichters zijn. Een paar dagen geleden zat ik financieel onder druk en door mijn wanhoop werd ik opgelicht door verschillende online kredietverstrekkers. Ik had bijna de hoop verloren totdat een vriend van mij me doorverwees naar een zeer betrouwbaar leningsbedrijf genaamd DON CASTRO LOAN FINANCE is een kredietverstrekker in Frankrijk. De heer DON CASTRO die me een ongedekte lening van 65.000,00 € 24 uur leent zonder enige stress. Als je een lening nodig hebt, neem dan nu contact met hen op via: (bil.ingolfs@gmail.com) Ik gebruik dit medium om alle leningzoekers te waarschuwen vanwege de hel die ik heb doorgemaakt in de handen van die frauduleuze geldschieters . En ik wil niet dat zelfs mijn vijand door zo'n hel gaat die ik heb doorgemaakt in de handen van die frauduleuze online geldschieters, ik wil ook dat je me helpt deze informatie door te geven aan anderen die ook een lening nodig hebben zodra je heb ook uw lening van de heer DON CASTRO ontvangen, ik bid dat God hen een lang leven geeft. God zegene hem voor altijd.

    Hier is zijn e-mail: bil.ingolfs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dag
    Ik wil mijn eigendom om gezondheidsredenen teruggeven.
    Met een gebroken hart en tranen in mijn ogen schrijf ik dit bericht. Ik wil 150.000 euro schenken aan een persoon van goede wil die bang is voor God.
    Ik ben ziek en heb borstkanker en heb een betere kans om te leven, daarom wil ik deze donatie doen.
    Meer informatie over mijn donatie schrijf me:
    WhatsApp: +447362038840
    E-mail: annakristinkristinsdottir94@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ben een gelukkig man vandaag? Ik vertelde mezelf dat elke leningverstrekker die mijn leven en dat van mijn gezin zou kunnen veranderen, ik elke persoon die op zoek is naar een lening naar hen zal verwijzen. Als u een lening nodig heeft en u bent 100% zeker dat u de lening zult terugbetalen, neem dan contact met hen op. Zij zijn Italië en helpen leningzoekers met eenvoudige stappen om een lening te krijgen, neem contact op via mail (servicepersoonlijke_aanbieding@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dag
    Ik wil mijn eigendom om gezondheidsredenen teruggeven.
    Met gebroken harten en tranen in mijn ogen terwijl ik dit bericht schrijf. Ik wil graag 150.000 euro schenken aan een persoon van goede wil die bang is voor God.
    Ik ben ziek en heb borstkanker en heb een betere kans om te leven, daarom wil ik deze donatie doen.
    Meer informatie over mijn donatie schrijf me:
    WhatsApp: +447362038840
    E-mail: annakristinkristinsdottir94@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo! Ik ben zo blij dat ik dit bericht heb geschreven. Ik heb een donatieproject dat mij al jaren na aan het hart ligt, ik heb iemand met een goed karakter nodig die het kan uitvoeren. Dit donatieproject zal nuttig zijn om aan uw behoeften te voldoen. Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan een bericht op dit whatsapp-nummer: +447362038840
    E-mail: annakristinkristinsdottir94@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Het gebeurde allemaal toen ik dit e-mailadres (aileenbeacker@gmail.com) tegenkwam, aanvankelijk was ik op zoek naar extra banen om mijn salaris te verhogen en ik ontdekte hoe de blanco ATM-kaart van dit bedrijf je meer dan € 20.000 geeft in 1 maand . In eerste instantie dacht ik dat het een ander internetschema was totdat ik verschillende beoordelingen zag van hoe deze blanco kaart van dit bedrijf het leven van velen heeft veranderd zonder aarzeling, ik bestelde de kaart en in minder dan 7 dagen werd hij bij mij afgeleverd en de agent liet zien me hoe het werkt en het werd zelfs getest het is pas 3 weken geleden en alles lijkt een stuk minder stressvol dit bedrijf heeft mijn leven en levensstandaard echt veranderd. Ik zou het leuk vinden als je deze site bezoekt (aileenbeacker@gmail.com) en vandaag nog een kaart krijgt om die stress te verlichten en goed geld te krijgen, het is zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik had nooit gedacht dat ik dit bericht zou plaatsen. Er is iets geweldigs gebeurd dat mijn wereld heeft veranderd. Ik heb een lening gekregen, ik heb met succes mijn schulden afbetaald. het leven voelt nu goed. Ik had schulden, ik had dringend geld nodig. Verschillende online bedrijven waarmee ik contact had, konden me geen geld aanbieden omdat ik de administratiekosten niet kon betalen. mijn vriend Emilia verwees me naar lapofunding960@gmail.com, ik vroeg een lening aan en ondertekende hun contract met een advocaat. als je een eerlijk bedrijf nodig hebt dat je kunt vertrouwen om krediet aan te vragen, raad ik je ten zeerste aan contact op te nemen met lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen


  44. GOEDE DAG, ik ben hier om u goed nieuws te brengen van PROF CINDY INVESTMENTS Leningaanbieding, blanco ATM-kaarten en Bitcoin-investeringen. Heb je geprobeerd een echte geldschieter te krijgen, ik kreeg mijn zakelijke lening van €640.000,00 van prof. Cindy Alberto VORIGE WEEK om een bedrijf op te starten. Heeft u een lege ATM-kaart of bitcoin nodig en was het een probleem om er een te krijgen? Hier is Prof Cindy Investments Blank ATM Card Offer, Lening Offer, Bitcoin/Recovery Offer gemakkelijk en betaalbaar te krijgen en het kan 48 uur nadat u uw bestelling bij haar heeft geplaatst bij u worden afgeleverd per e-mail profcindyinvestments@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo dames en heren,
    Deze post is vooral bedoeld voor iedereen die een specifieke lening nodig heeft om zijn leven weer op te bouwen. U bent op zoek naar een lening om uw bedrijf of project te vernieuwen of om een appartement te kopen, maar u mag niet bij een bank werken of de bank heeft uw legitimatie geweigerd. Ik ben een commerciële bankassistent, we kunnen u een lening geven. Wij bieden leningen tussen 3.000 euro en 500.000 euro met een rentepercentage van 2% terugbetalingsperiode van 12 maanden tot 10 jaar, we staan klaar om u leningen te verstrekken aan gekwalificeerde mensen, maar we moeten eerlijke, eerlijke mensen zijn. als u om andere redenen geld nodig heeft, neem dan voor meer informatie contact met ons op via infomichealfinanceltd@gmail.com of WhatsAPP: +14699724809. We staan klaar om onze klant tevreden te stellen binnen maximaal 48 uur na ontvangst van het aanvraagdossier. bedankt commercezbank

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mijn huwelijk van 19 jaar gezegend met drie kinderen stond op het punt uit elkaar te vallen omdat mijn geliefde echtgenoot zei dat hij onze verbintenis beu was en zonder reden wilde scheiden, ik wist dat er ergens iets mis was, dus ging ik naar buiten om hulp te halen, na 4 maanden van zoeken naar hulp zonder resultaat, ontmoette ik eindelijk Dr. Ajayi, een spirituele man gezegend door zijn goden met een bovennatuurlijke kracht om verschillende problemen van het leven op te lossen. Ik legde mijn situatie aan hem uit, Dr. AJAYI vertelde me wat het probleem was en vertelde me wat hij moest doen, ik volgde zijn instructies op en na een week kwam mijn man na 5 maanden thuis en scheurde ik de scheidingspapieren en vandaag leven we in vrede. Als je iets hebt dat je stoort in je leven en je wilt een snelle en betrouwbare oplossing, neem dan contact op met Dr. Ajayi, je hebt een reden om zijn getuigenis te delen, net als ik. neem contact op met WhatsApp: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik heb via Yt7crackersz@gmail.com een BLANK CLONE ATM-KAART ontvangen die is GEPROGRAMMEERD om dagelijks maximaal 5.000 euro💶EURO op te nemen gedurende maximaal 30 dagen. Neem nu contact met hem op voor een financiële oplossing voor het verkrijgen van een kloonkaart. zijn ook beschikbaar op WhatsApp +1 401 29 3 65 57

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik heb via Yt7crackersz@gmail.com een BLANK CLONE ATM-KAART ontvangen die is GEPROGRAMMEERD om dagelijks maximaal 5.000 euro💶EURO op te nemen gedurende maximaal 30 dagen. Neem nu contact met hem op voor een financiële oplossing voor het verkrijgen van een kloonkaart. zijn ook beschikbaar op WhatsApp +1 401 29 3 65 57........

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ben je het zoeken naar leningen en hypotheken beu, of word je constant afgewezen door banken en andere financiële instellingen of een microfinancieringsregeling. Hiermee willen wij u informeren met 100% garantie dat wij leningen van elk bedrag aanbieden tegen een rentepercentage van 2% per maand. Wij verstrekken LENINGEN voor bedrijfsontwikkeling. concurrentievoordeel/bedrijfsuitbreiding. Zorg ervoor dat we gecertificeerd, betrouwbaar, betrouwbaar, efficiënt, snel en dynamisch zijn. en deelnemende financier voor onroerend goed en elke vorm van zakelijke financiering, wij verstrekken langlopende leningen voor maximaal twee tot vijftig jaar en alle rentetarieven en berekenen en maken jaarlijkse betaling mogelijk E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com.

    Wij bieden de volgende soorten leningen aan en nog veel meer;

    * Persoonlijke leningen (lening zonder onderpand)
    * Zakelijke leningen (onbeveiligde lening)
    * Consolidatielening
    * Combinatielening
    * Verbouwing

    Om contact op te nemen voor het zoeken naar een lening, antwoordt u met uw e-mail-ID, zodat ik u meer kan sturen ter goedkeuring
    Bedankt, neem contact met ons op via e-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com
    bel of WhatsApp: +393512114999

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Bună ziua și bun venit la Spotcap Global Financial Services, Numele meu este Claudia Klein, sunt creditor și, de asemenea, consultant financiar. Ofer tot felul de servicii de creditare

    Ai mare nevoie de consolidare financiară? Ai nevoie de un împrumut pentru diverse scopuri? dacă răspunsul dvs. este da, vă voi sfătui să contactați firma mea prin | spotcapglobalservices@gmail.com | sau trimiteți un mesaj pe WhatsApp prin: +31642117819 | și aveți un împrumut în contul dvs. în 24 de ore, deoarece oferim Servicii excelente de împrumut în întreaga lume.

    Oferim tot felul de servicii de împrumut (împrumut personal, împrumut de afaceri și multe altele), oferim atât împrumuturi pe termen lung, cât și pe termen scurt și, de asemenea, puteți împrumuta până la 15 milioane de euro și acordăm împrumuturi la o dobândă mică de 3% pe an. Compania mea vă va ajuta să atingeți o varietate de obiective cu o gamă largă de produse de împrumut.

    Recunosc faptul că obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru persoanele care au probleme financiare și au nevoie de soluții pentru aceasta, multor oameni le este atât de dificil să obțină un împrumut de capital de la băncile locale sau alte instituții financiare din cauza rata mare a dobânzii, garanții insuficiente, raportul datorie/venit, scor scăzut de credit sau orice alte motive

    Gata cu timpii de așteptare sau vizite stresante la bancă. Serviciul nostru este disponibil 24/7 - puteți obține un împrumut și puteți finaliza tranzacțiile oricând și oriunde aveți nevoie

    Oferim servicii de împrumut de clasă mondială 24 de ore. Pentru întrebări / întrebări? - Trimite un e-mail către | spotcapglobalservices@gmail.com | sau trimiteți un mesaj pe WhatsApp prin: +31642117819 | & Primiți un răspuns imediat

    Familia, prietenii și colegii tăi nu trebuie să știe că nu dispuneți de numerar, doar scrieți-ne și veți primi un împrumut.

    Libertatea ta financiară este în mâinile tale!!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Mijn naam is mevrouw Patricia Kingsman, we zijn een nieuwe legitieme leningverstrekker van 2023 en we helpen graag elke instantie die financiële hulp nodig heeft. stuur ons alstublieft een e-mail op: patriciakingsman.loans2016@gmail.com zodat uw leningtransactie kan plaatsvinden nu u binnen de komende 8 uur bij uw lening bent. Het is een snelle overdracht en is veilig zonder enige vertraging. Dus e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com als je geïnteresseerd bent

    E-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. WIJ BIEDEN ALLERLEI LENINGEN AAN - SCHRIJF BETAALBARE LENINGEN AAN.

    Ben je een zakenman of -vrouw? Zit u financieel in de problemen of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf te starten? Heeft u een lening nodig om een mooie kleine en middelgrote onderneming te starten? Heeft u een lage kredietscore en vindt u het moeilijk om kapitaalleningen te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via e-mail: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Ons belangrijkste doel is om u te helpen de diensten te krijgen die u verdient. Ons programma is de snelste manier om in een handomdraai te krijgen wat u nodig heeft. Verminder uw betalingen om de druk op uw maandelijks te verlichten uitgaven. Krijg flexibiliteit waarmee u voor elk doel kunt gebruiken, van vakanties tot onderwijs, tot unieke aankopen. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    We bieden een breed scala aan financiële diensten, waaronder: bedrijfsplanning, commerciële en ontwikkelingsfinanciering, onroerend goed en hypotheken, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, onderhandse leningen, herfinancieringsleningen voor woningen met een lage rente van 2,00% per annulatie voor particulieren, bedrijven en rechtspersonen. Haal het beste uit uw gezin en bezit ook uw droomhuis met onze algemene leningregeling. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via e-mail: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    WIJ BIEDEN ALLERLEI LENINGEN AAN - SCHRIJF BETAALBARE LENINGEN AAN.

    Neem contact met ons op voor meer informatie: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Schrijf ons alstublieft terug met de leninginformatie;
    - Volledige naam:
    - Benodigd leenbedrag:
    - Leningsduur:
    - Doel van de lening:
    - Stad land:
    - Telefoon:
    - Hoe heb je over ons gehoord:

    Als u geïnteresseerd bent in een lening, schrijf ons dan alstublieft met de leningsvereiste. Neem contact met ons op voor meer informatie: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Hoogachtend,
    Mevrouw Patricia Kingsman

    We horen graag zo snel mogelijk van u

    Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo allemaal, mijn naam is Wim Declercq, ik kom uit België, ik heb zojuist mijn lening ontvangen van het leningbedrijf van mevrouw Patricia Kingsman, ze zijn een nieuw legitiem leningbedrijf van 2023 en het duurt niet lang voordat ik mijn lening van hen heb ontvangen, ik heb vandaag mijn lening van hen gekregen en nu ik dit bericht plaats, ben ik erg blij dat dit bedrijf echt geweldig is, dus iedereen die een lening nodig heeft, neemt contact op met dit bedrijf, ze zijn echt geweldig daar mail is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Dag iedereen

    Mijn naam is Kristof Ryken, ik kom uit België en ik woon in de stad Antwerpen. Ik heb online naar een lening gezocht en het enige wat ik krijg zijn oplichters, maar ik vond dit leningbedrijf genaamd Patricia Kingsman leningbedrijf en ik heb mensen online zien getuigen over er waren goede daden, dus ik besloot het te proberen of ik weer gelukkig zal zijn, dus vroeg ik een lening aan van 350.000,00 euro en de leningverstrekker, mevrouw Patricia Kingsman, verzekerde me dat mijn lening binnen 8 uur op mijn bankrekening zal staan, dus vandaag zoals ik was aan het werk zag ik dat mijn bank me een bericht schreef dat er een bedrag van 350.000,00 euro op mijn rekening staat en ik bedank Patricia Kingsman omdat ze echt is, dus als je een online lening nodig hebt, laat je dan niet oplichten zoals ik, solliciteer bij dit bedrijf, want zij is de enige echte bedrijf dat online lening verstrekt. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Mijn naam is Scott Van Der Meij, ik kom uit Nederland, ik heb net mijn lening gekregen van een nieuwe legitieme leningmaatschappij uit 2023 en de naam van het bedrijf dat me vandaag heeft geholpen met mijn lening is Patricia Kingsman leningmaatschappij. ooit ben tegengekomen met ik heb gisteren een lening bij hen aangevraagd en het enige wat ik deed was de transfersom betalen waarvan ze zeiden dat ik die moest betalen en onmiddellijk doe ik de betaling in de volgende 8 uur tijd dat ik met mijn lening was sorry dat kan ik niet zeggen met hoeveel ze me hebben geholpen, maar het is een grote hoeveelheid geld, dus iedereen als je een echte lening nodig hebt, is dit het juiste leningbedrijf om contact op te nemen met hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Goedendag iedereen

    Mijn naam is Lucette Roeland, ik kom uit België, ik wil deze weinige tijd gebruiken, ik moet op internet zeggen dat als je een echte en legitieme lening nodig hebt, Patricia Kingsman het juiste bedrijf is om te solliciteren. een lening van en Patricia Kingsman was het derde bedrijf waar ik een aanvraag indiende ik ontving mijn lening van het leningbedrijf van Patricia Kingsman in minder dan 8 uur tijd, zoals het bedrijf me vertelde, dus iedereen die een online lening nodig heeft zonder opgelicht te worden, solliciteer bij Patricia Kingsman en wees gerust verzekerd dat u tevreden zult zijn met dit bedrijf. U kunt alleen contact opnemen met dit bedrijf via e-mail. e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Groeten aan iedereen die dit bericht over de hele wereld leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Patricia God zal u en uw gezelschap zegenen

    Mijn naam is Renate Peeters. Ik kom uit Almelo, Nederland, ik heb niet veel te zeggen, iemand die een echte lening nodig heeft zonder dat u wordt bedrogen, moet een aanvraag indienen bij Patricia Kingsman, want ik heb vandaag een lening aangevraagd bij dit bedrijf nadat ik zoveel goede en prachtige opmerkingen over dit bedrijf heb gelezen. Ik vroeg een lening aan om mijn schulden te betalen en ik had alleen 50.000 euro nodig omdat ik een deel van dat geld ook zal gebruiken om het schoolgeld van mijn kinderen te betalen. Terwijl ik dit op internet schrijf, heb ik vandaag net mijn lening van dit bedrijf ontvangen en ik ben zo blij dat ik nooit had gedacht dat ik ooit weer gelukkig zou zijn, want ik heb veel meegemaakt en ik dank God voor Patricia Kingsman. God zal haar zegenen en zijn bedrijf voor het toveren van een glimlach op mijn gezicht. Dus iedereen over de hele wereld uit Nederland en andere landen die een lening nodig hebben, uw helper is hier en het bedrijf is Patricia Kingsman. hun zakelijke e-mailadres is Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Nogmaals, God zegene je Patricia Kingsman en moge je lang leven om mensen te blijven helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Allemaal bedankt aan Patricia Kingsman voor het helpen met mijn lening nadat ze 6 keer was opgelicht door nepmensen die beweren leningverstrekkers te zijn.

    Mijn naam is Jacqueline Marinus, ik kom uit België en woon in de stad Antwerpen. Een maand geleden was ik op zoek naar een online lening en ik zag verschillende leningverstrekkers op internet en met wat valse getuigenissen en ik solliciteerde bij hen en het enige wat ik kreeg waren oplichters. Dus ik gaf de hoop op totdat ik besloot om opnieuw te kijken of ik hulp zou vinden tijdens het zoeken en ik ging op zoek naar een legitieme leningmaatschappij. Ik vond dit bedrijf genaamd Patricia Kingsman leningmaatschappij. Ik zag veel getuigenissen waar mensen commentaar op geven haar, maar omdat ik meerdere keren werd bedrogen, dacht ik dat het oplichterij was, maar ik deed wat mij werd gevraagd te doen en ik wachtte op mijn lening en mevrouw Patricia Kingsman vertelde me dat je binnen 8 uur veilig bij mijn lening zou zijn, ik geloofde het niet want ik dacht dat het ook oplichterij was, dus die dag was het nacht in België en ik sliep van het nest 's morgens toen ik wakker werd, kreeg ik een waarschuwing van mijn bank dat er geld op mijn rekening stond en ik belde onmiddellijk mijn bank om te bevestigen en de bankmanager zei dat ik onmiddellijk naar de bank moest komen en ik ging meteen de bank werd geopend toen de bankdirecteur mijn rekening controleerde, we zagen een bedrag van 135.000,00 euro en ik legde mijn manager uit dat ik online een lening had aangevraagd en mijn bank manager was geschokt als er nog steeds een echt en legitiem leningbedrijf online was ik ben zo blij allemaal dankzij Patricia Kingsman ik besloot op internet te schrijven omdat ik andere mensen het zag doen en zag getuigen over dit bedrijf daarom plaats ik dit bericht online voor iedereen die een lening nodig heeft, zelfs als u bent bedrogen voordat u zich aanmeldt bij dit bedrijf en u kunt er zeker van zijn dat dit bedrijf u niet in de steek zal laten. Mijn groeten aan iedereen die mijn bericht leest en u kunt contact opnemen met dit bedrijf via e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Nogmaals mijn groeten aan iedereen die mijn bericht leest en ik bid dat je blij bent zoals ik vandaag ben met dit bedrijf, want ik breng meer mensen naar dit bedrijf om te helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo iedereen. Mijn naam is Johnny Vandenberghe Brempt ik kom uit België ik zag mensen getuigen over dit bedrijf genaamd Patricia kingsman lening bedrijf en het is maar goed dat ik ook 3 keer het slachtoffer was van zwendel totdat ik dit bedrijf genaamd Patricia kingsman lening bedrijf vond God draag me wees getuige dat dit bedrijf echt en legitiem is ik ben een alleenstaande moeder van 3 kinderen en ik werk op 2 plaatsen om meer geld te verdienen voor mij en mijn kinderen dit bedrijf hielp me daarna door hen uit te leggen dat het bedrijf me zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat ik zou gaan om mijn lening veilig te ontvangen, was ik bang omdat ik werd bedrogen voordat ik dacht dat mij hetzelfde zou overkomen, maar ik zei tegen mezelf dat God het beste weet. Het bedrijf vertelde me dat het 8 uur duurde om een lening te ontvangen en ik dacht er 8 uur te snel over na. vereiste informatie Ik heb mijn lening binnen 8 uur ontvangen, zoals vermeld. Toen ik mijn lening ontving, zei ik tegen mezelf dat God degene is die me dit bedrijf heeft laten vinden en ik heb dit bedrijf al voorgesteld aan 1 van mijn vrienden die ook hulp nodig heeft, dus iedereen hier of waar dan ook zie je dit bericht als je een echte nodig hebt lening dit is het enige bedrijf dat kan helpen zonder enige twijfel of falen ik ben elke dag gelukkig vanwege dit bedrijf en God ik bid God dat mevrouw Patricia Kingsman de laatste is in deze wereld zodat ze mensen in nood kan blijven helpen. Ik heb contact opgenomen met dit bedrijf via e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Dank aan iedereen die mijn bericht en post leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Mijn naam is Nastojka. Vroeger viel ik vaak voor de trucs van fraudeurs, namelijk makelaars. Daarna wilde ik geld opnemen en ging ik op zoek naar bedrijven om geld op te nemen. Ik kwam het bedrijf Broker Tribunal tegen. Het leek een behoorlijk serieus kantoor, met veel positieve feedback, en ze ontvangen pas betaling als het werk klaar is. Twee maanden later, toen ik deze freaks $3.000 gaf, besefte ik dat er geen restitutie mogelijk was. Zoals ze zeggen, gratis kaas alleen in een muizenval. Maar toch heb ik mijn zuurverdiende geld terug kunnen krijgen, niet alleen van de makelaar, maar ook van de bedrijfsmakelaar Tribunaal. Als je een gratis adviesgesprek nodig hebt over de makelaar of retourbedrijven, schrijf dan naar e-mail, "wizardivanrecovery@gmail.com". Ze zijn bereid om op alle mogelijke manieren te helpen, zoals ze zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  61. WELKOM BIJ WILSON GLOBAL LENING BEDRIJF
    Heeft u dringend een lening nodig om een ​​bedrijf te starten of schulden af ​​te betalen? een auto of een huis kopen? franchiselening, persoonlijke leningen, woningleningen, autoleningen. Zo ja, hoeft u zich geen zorgen meer te maken. Want wij bieden allerlei soorten leningen aan tegen een lage en betaalbare rente van 3%, zonder onderpand en zonder kredietcontrole. Neem contact met ons op als u een lening nodig heeft met de onderstaande informatie.
    (1) Volledige naam:
    (2) Benodigd leningbedrag:
    (3) Looptijd van de lening:
    (4) Telefoonnummer:
    (5) Land:
    (6) Staat:
    (7) Geslacht:
    (8) Doel van de lening:
    Neem contact met ons op via e-mail: wilsonglobalfinancialgroup@gmail.com
    Bedankt, Marlene Ortiz

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hallo jongens!!! Ik heb mijn loyaliteit. Met mijn blanco ATM-kaart kan ik $ 5.000 per dag opnemen. Ik heb dit afgelopen woensdag van meneer Georg gekregen en nu krijg ik € 10.000 gratis. De kaart haalt geld op bij elke geldautomaat en er staat geen naam op, hij is niet traceerbaar en nu heb ik genoeg geld voor mij en mijn 4 kinderen. Ik ben erg blij dat ik meneer Georg heb ontmoet, omdat ik eerder twee mensen heb ontmoet en mijn geld heb afgepakt, niet wetende dat het oplichting was. Maar ik ben nu gelukkig. De heer Georg stuurde de kaart via DHL en ik kreeg hem binnen twee dagen. Koop er nu één van hem. Kijk, het wordt uitgegeven om mensen te helpen, ook al is het illegaal, maar het helpt veel en niemand wordt ooit gepakt. De kaart werkt in alle landen ter wereld. Schiet op en e-mail via georgbednorzhackers@gmail. com Sms, bel of WhatsAp: +1(262)355-8285
    Andere aangeboden diensten waren:
    ATM-kaarten klonen
    Bitcoin-geldautomaten hacken met malwarekaarten
    Herstel van verloren of gestolen cryptocurrency
    Hacken van Western Union-overboekingen, MoneyGram-overboekingen, bankoverschrijvingen, PayPal-overboekingen, Cash-app-overboekingen
    Herstel gehackte sociale media: Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Gmail, Yahoo mail en websites.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi
    Wij bieden alle leningen aan van 30.000 tot 10.000.000 euro met een lage rente van 3% zonder enige kredietcontrole. Als u hulp nodig heeft, stuur ons dan uw verzoek per e-mail.
    E-mail: Dellastaylors@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen