maandag 14 november 2016

Yogamatzak!

Mijn BFF Karen, had een wens...
een gepersonaliseerde zak voor haar yogamat (een yogamatzak dus :-)) met haar eigen logo.
Dat kon wel geregeld worden.

Dus haalde ik mijn silhouette cameo uit de doos, 
kocht het boek 'Make it yours, pimp it' en las de instructies nog eens helemaal door.
Ik kon rekenen op de excellente hulp van mede-schrijfster Bianca aka MissWobie en 
zo lukte dat personaliseren nog aardig vlot.
Aan de hand van de afmetingen van een echte yogamat, maakte ik de tas, logo erop, 
bijpassende tassenband, koord en koordstopper.


Trouwens, wie graag yoga wil volgen, Karen is een toplesgeefster. Onder de naam 'KandapuSpa' biedt ze in regio Aalter, Ardooie en Sint-Martens-Latem diverse yogalessen aan.
Absolute aanrader!!


Je kan haar herkennen aan haar yogamatzak :-)

Patroon yogamatzak: zelf getekend, indien interesse, laat weten dan geef ik de afmetingen door
Flex folie: Feeërieke
Stof: beige canvas van bij Pand Diependaele 
Fournituren: Veritas (koord en koordstopper) en Mirabelle (tassenband)

5 opmerkingen: