dinsdag 31 januari 2017

Twinning tas!

Twinning is in... en ik vind dat zò de max, 
maar hier thuis met een puberende tiener, gaat dat niet lukken vrees ik.

Dus deed ik aan wat onnozele twinning met mijn nieuwe Explorer tas,
gewoon om es mee te doen met de nieuwe mode.


Ik had nog een toilettas nodig (want ik ga even skiën) 
en ik haal mijn schade in en maak nu alles wat ik zelf nog eens had.


Een simpele toilettas dus.
Ik tekende wat, groot genoeg,
met een extra ritsvlak vooraan, voor dubbel zoveel gouden ritsen :-)
Dus weer een gouden tas... tot de stof op is :-)


En ik ben klaar om te vertrekken!


9 opmerkingen:

  1. oh, zalig ! ik was al fan van de tas en nu helemaal !toptwinning :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk twinningprojectje! En veel plezier op skireis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een simpele tas noemt ze dat... het gaat mijn verstand te boven. petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo onnozel is uw twinning toch niet?! Belachelijk schoon ja! Love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zei het al: de tas is zooooo mooi en het bijpassende al even! :-)

    BeantwoordenVerwijderen