maandag 1 oktober 2018

Proud to present: Mathilda II !

Op 8 oktober is het zover! 
De release van het nieuwe tassenboek van Sofie en Nathalie
Mijn Tas 2.

Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik al mega fan was van Mijn Tas 1, dus was ik ontzettend blij en vereerd dat ik mee mocht doen met de blogtour ter ere van de release van dit nieuwe boekenkindje.
Ik ging aan de slag met 'Mathilde', versie II, ja, want opnieuw heeft elke tas uit dit boek lekker 2 versies!


Ik besloot om eerst een testversie te maken, met alleen maar restjes uit mijn kast. 
Ik speelde op safe en greep terug naar mijn favoriete palmbladerenstofje, had bijpassende tassenband, nog wat gouden nepleer, gouden rits...
De combinatie was op 5 minuten gemaakt, het is nu eenmaal mijn all time favorite, mea culpa :-)


De tas is aangenaam om te maken, duurt eigenlijk ook niet echt super lang, dus ideaal eigenlijk :-)


Een paar dagen voor deze blogpost, had ik opeens ook zin in een winterversie. 
Mijn oog was al heel lang gevallen op zwarte double gouze met gouden stippen. 
Ik wou een eenvoudige maar toch stijlvolle versie, dus combineerde ik de zwarte double gouze met zwarte tassenband, gouden paspel en goud/zwarte rits, black and gold dus.
(ik besloot wel een grappige voering te gebruiken)




Ik kan dus nu Mathilde-gewijs, zowel de herfst als de winter door komen :-)

Nog eens een dikke dankjewel aan Sofie en Nathalie voor deze heel erg fijne kans, ik heb er van genoten: van de blogtour, van Mathilde II en van jullie boek!

Eerdere prachtexemplaren kon je hier bekijken:  CarolineKatrienNancy en Caro.
Hekkensluiter deze week is Mieke van K-bas.

Geniet er evenveel van als ik!




Patroon: Mathilde II uit 'Mijn Tas 2'
Herfstversie: buitenstof van bij De Stoffenheide, gouden nepleer van bij PiekeWieke (van al lang geleden), tassenband van bij K-bas, rits van bij Zipit Zippers, binnenstofje gekocht van een vriendin
Winterversie: buitenstofje van bij Madeline De Stoffenmadam, tassenband van bij Mirabelle, rits van bij Veritas, binnenstofje van bij De Stoffenkamer

49 opmerkingen:

  1. Wauw An!!! Fan van beide versies! Nu heb ik goesting om ook aan een Mathilda-winterversie te beginnen!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Weer heel erg mooie tassen! You did it! again <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjiek! De linken naar de andere blogposts werken helaas niet... :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fan van de beide versies, maar net iets meer van versie 1 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee klassiekers! Heel mooi allebei, vooral fan van de zwarte versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha An, je tweede versie is ook af! De eerste is een versie helemaal “An-stijl”. De tweede vind ik ook leuk, de combinatie met de speelse binnenstof is verrassend. Beide geslaagd. Dat zijn tassen waar je veel plezier van zal hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn beiden tof en ik kijk uit naar het boek zodat ik zelf ook aan de slag kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super versies! Nu nog eentje voor de lente en zomer .Het boek heb ik besteld, ik zou beter al beginnen kiezen qua stofjes want dat gaat hier weer eeuwen duren 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap dat je meteen blij was om wat te mogen maken uit dit fantastische boek, ik kan ook niet wachten totdat deze hier op de deurmat ligt.
    Wat een mooie exemplaren heb je gemaakt. Laat de kou maar komen, jij kunt in stijl de winter in!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grote fan van de zwarte versie! Love it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu heb ik keiveel zin om zo'n tas te maken. Alsof mijn to sew-lijstje nog niet lang genoeg was! Maar zo schoon seg. En zo tof dat ge al die info deelt wat betreft gebruikte materialen. Vind ik echt een meerwaarde!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi all dear !!
    great article and information, with your blogcomment.
    I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much.
    Movie Online

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik beloof dit getuigenis over de hele wereld te delen wanneer mijn vriend bij me terugkomt, en vandaag bedank ik DR WHITE oprecht voor het brengen van vreugde en geluk in mijn relatie en mijn gezin. Ik wil jullie allemaal informeren dat er een echte en echte tovenaar is. Ik geloofde nooit een van deze dingen totdat ik mijn vriend verloor, ik had hulp nodig totdat ik Dr. WHITE vond, een geweldige betoveraar, en hij sprak een liefdesbetovering over mij uit en verzekerde me dat ik mijn vriend binnen 2 dagen terug zou krijgen. De betovering uitsprekend, 2 dagen later, ging mijn telefoon en zo schokkend dat mijn vriend me de afgelopen 3 maanden niet heeft gebeld. Hij verontschuldigde zich voor zijn gebroken hart en zei dat hij klaar was om de rest van zijn leven mijn ruggengraat met mij te zijn. Dr. WHITE heeft hem vrijgelaten om te weten hoeveel ik van hem hou en hoeveel ik van hem wil. En hij opende zijn ogen om zich voor te stellen hoeveel we samen delen. Terwijl ik dit getuigenis nu schrijf, ben ik het gelukkigste meisje op aarde. Dr. WHITE kan u ook helpen. Stuur hem een ​​e-mail naar: ( wightmagicmaster@gmail.com ) of zijn WhatsApp op +17168691327

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Natuurlijke kruiden hebben zoveel ziekten genezen dat medicijnen en injecties niet kunnen genezen. Ik heb het grote belang van natuurlijke kruiden gezien en het geweldige werk dat ze hebben gedaan in het leven van mensen. Ik las online getuigenissen van mensen over hoe ze werden genezen van herpes, hiv, diabetici enz. door de kruidengeneeskunde van Dr.DAWN, dus besloot ik contact op te nemen met de dokter omdat ik weet dat de natuur de kracht heeft om alles te genezen. Ik kreeg de afgelopen 7 jaar de diagnose hiv, maar Dr. DAWN genas me met zijn kruiden en ik verwees mijn tante en haar man onmiddellijk naar hem omdat ze allebei aan herpes leden en ze waren ook genezen. Ik weet dat het moeilijk te geloven is maar ben een levend getuigenis. Het kan geen kwaad om kruiden te proberen. Hij is ook een spreukgebruiker, hij spreekt spreuken uit om gebroken huwelijken te herstellen en geluksspreuken om te bloeien en uit te blinken in het leven. Neem contact op met Dr.DAWN e-mail: (dawnacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159/
    +3550685677099

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben sinds 2018 op zoek naar hoe ik online geld kan verdienen, onlangs vond ik verschillende getuigenissen over hoe mensen geld verdienen met ( TRUST FOUND COMPANY) Ik besloot het eens te proberen, tot mijn verbazing werkt het perfect voor mij en voor iedereen die heb het geprobeerd, ik heb elke week tot € 800 verdiend, allemaal dankzij ( TRUST FOUND COMPANY) schrijf ze rechtstreeks op WhatsApp als je gratis geld wilt verdienen: +2349046229159

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn naam is Elena Branko en mijn vriend heeft het 2 maanden geleden uitgemaakt omdat hij voelde dat ik hem bedroog met mijn mannelijke vriend, ik probeerde hem alles uit te leggen, maar hij betaalde zijn dovemansoren, ik was emotioneel kapot omdat ik hield van hem zo erg totdat ik een bericht op internet zag over DR DAWN ACUNA, die mensen helpt hun verloren geliefde terug te krijgen. wat ik moest doen en ik deed het en toen sprak ze een liefdesbetovering voor me uit, ze herstelde mijn relatie in 48 uur en mijn vriend belde en smeekte om me weer met me te verzoenen als je hulp nodig hebt bij het oplossen van een probleem in een relatie of huwelijk.
    *Als u zwanger wilt worden.
    Als je welke ziekte dan ook wilt genezen.
    *Als u een miskraam wilt stoppen.
    *Als je een vloek wilt annuleren.
    En meer neem contact met haar op voor hulp: e-mail {dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vandaag ben ik erg blij met mijn gezin. Mijn naam is Chantal, mijn man heeft me een jaar verlaten en ik hou heel veel van hem, sindsdien ben ik op zoek naar een manier om hem terug te krijgen. Ik probeerde veel opties, maar faalde totdat ik een vriend ontmoette die me voorstelde aan Dr. Okpa, een spreukenmaker die me hielp mijn man na 2 dagen terug te krijgen. Mijn man en ik leven vandaag gelukkig samen omdat ik de instructies van de uitstekende Dr. Okpa heb gevolgd en succesvol was. Die man is geweldig, je kunt per e-mail contact met hem opnemen. per post: okpatempleofsolution@gmail.com en zijn directe contactnummer en whatsapp-nummer van hem is +27653527813. Nu zal ik serieuze mensen die met dit probleem worden geconfronteerd aanraden om nu contact met hem op te nemen en een snelle, stressvrije oplossing te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn man verliet me voor een jongere vrouw. Het was alsof ze hem onder een kwade betovering had, hij keerde zich van de ene op de andere dag zonder enige waarschuwing tegen mij. Het gebeurde vorig jaar, ik was wanhopig, dus ik gebruikte elke website voor het casten van spreuken die ik kon vinden zonder resultaat. Een vriend stuurde me contact van Dr. Ilekhojie en ik nam contact met hem op. Hij begon in februari met mij te werken en als resultaat van al zijn geweldige werk zijn ik en mijn man weer bij elkaar. Ik ben zo blij en bevoorrecht dat ik zo'n geweldig persoon als jij aan mijn zijde heb. Bedankt! Dr Ilekhojie. Hulp nodig, WhatsApp Dr. Ilekhojie op +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hallo, ik ben zo blij omdat mijn vriend die me verliet voor iemand anders bij me terug is met de geweldige hulp van deze krachtige liefdesbetoveraar, als je zijn hulp wilt, voeg hem dan toe op WhatsApp + 2348054681416

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik voel me weer zo gezegend in mijn huwelijk nadat dr. Ige Ajayi mijn man terugbracht die voor goed 3 maanden van mij gescheiden was. Ben Jessica Butler bij naam uit de VS. Ook al heb ik monden over mijn hele lichaam, het zal niet genoeg zijn om dr. Ige Ajayi te bedanken voor zijn hulp in mijn leven. Mijn man is de 3 maanden met mij uit elkaar gegaan en heeft zonder hem pijn en pijn gehad. Dus ik zocht overal naar hulp, maar niets lukte pas toen ik dr. Ige Ajayi bedoelde met wie ik online contact opnam. Ik legde hem mijn situatie uit en hij beloofde dat mijn man binnen 24 tot 48 uur bij me terug zou komen, voor zover mijn hart nog voor hem klopt. Ik geloofde in hem en hij bereidde een spreuk voor me voor en mijn man belde me precies toen dr. Ige Ajayi het zei. Hij smeekte en zei dat hij me terug nodig had en nu leven we weer gelukkig voor de afgelopen 9 maanden. Iedereen die mijn artikel leest en hulp nodig heeft, moet contact met hem opnemen... E-mail: drigeajayi@gmail.com/Whatsapp: +2348130035939

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil dr. Ige Ajayi bedanken voor het oplossen van mijn huwelijksproblemen. Hij bracht mijn man terug nadat hij 4 maanden van huis was gegaan om bij een andere vrouw te blijven. Ik was erg hulpeloos omdat ik zoveel van mijn man hou, ik was op internet aan het zoeken toen ik getuigenissen zag van hoe hij velen hielp om hun probleem op te lossen, ik nam contact met hem op en dat was het einde van mijn probleem. Neem contact met hem op via e-mail: drigeajayi@gmail.com/Whatsapp: +2348130035939

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wanneer u op zoek bent naar een betrouwbare spellcaster om u te helpen uw ex terug te krijgen, kunt u contact opnemen met dr. ISIKOLO.
    Goededag allemaal, mijn naam is Elena Berkhoff. Het viel me erg zwaar toen mijn vriend me verliet voor een andere dame. Ik was emotioneel kapot en wist niet wat ik moest doen om hem terug te krijgen. Ik zat maandenlang in nood en bleef overal hulp zoeken totdat ik DR. ISIKOLO leerde kennen. Ik heb contact met hem opgenomen en hem mijn problemen uitgelegd. Hij was bereid mij te helpen en er bij mij op aan te dringen de procedures na te leven, zodat hij de liefde tussen mij en mijn man kan herstellen en er ook voor kan zorgen dat we allebei weer bij elkaar zijn. Ik voldeed aan alle eisen en hij deed zijn werk. Na 48 uur kreeg ik een sms van mijn vriend waarin hij om een date vroeg, zodat we dingen kunnen weggooien. Nu zijn we weer bij elkaar en dat allemaal dankzij DR ISIKOLO. Hij kan jou ook helpen als je bereid bent te geloven en hoopvol te blijven. Stuur hem een e-mail via: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook WhatsAppen op +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo allemaal, ik ben Denisa Akkerman en net als zoveel andere mensen betuig ik mijn hartelijke dank aan Dr. Isikolo voor zijn hulp en oplossing voor mijn problemen. Ik werd verblind door jaloezie en onzekerheden, en het veroorzaakte chaos in mijn relatie met mijn verloofde. Hij kon mijn problemen niet weerstaan en verliet me. Nadat hij besefte dat ik te ver was gegaan met alles wat ik hem verkeerd had aangedaan, alleen maar dat hij naar een andere stad moest verhuizen, en ik verloor alle middelen om hem te bereiken en mijn excuses aan te bieden. Op dat moment wist ik dat ik hulp nodig had om hem terug te krijgen, dus moest ik contact opnemen met dokter Isikolo. Hij toonde veel bezorgdheid, en ik vertelde hem alles en was het ermee eens dat het mijn fout was, en hij verzekerde me ervan hem terug te krijgen en de liefde en het geluk dat we deelden te herstellen, wat hij ook deed. Zoals beloofd belde Thompson me na 48 uur en ik verontschuldigde me voor alles en hij nodigde me uit zodat we het goed konden maken en weer samen konden zijn. Bedankt dokter Isikolo voor alles en uw oprechtheid bij het helpen van mensen. Sms hem gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo allemaal, mijn naam is Klaudia Kusa. Mijn man woonde al geruime tijd in een ander appartement vanwege de werkdruk en we waren heel gelukkig samen, ook al bleef hij enkele maanden bij ons vandaan. Ik wist niet dat een collega van het werk al een affaire met hem had, waardoor mijn man uit het niets een scheiding tegen mij aanvroeg. Ik wist dat er iets mis was, omdat we nooit zoveel ruzie hoefden te maken om hem te laten vertrekken. Ik was getraumatiseerd en ik zoek hulp om de situatie aan te pakken die mij naar DR ISIKOLO heeft geleid nadat mensen hem online hadden geprezen. We bespraken het uitvoerig en hij vertelde alles wat ik moest weten over wat er was gebeurd en de procedure om de problemen op te lossen. Hij kwam zijn beloften na, bracht mijn man bij mij terug en het scheidingsproces werd geannuleerd. Nu is mijn man weer bij ons thuis en zijn we samen gelukkig. Het is inderdaad verbazingwekkend hoe mensen andere mensen oprecht kunnen helpen als ze in nood zijn. Hij kan jou ook helpen. Sms hem gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. DE MOGELIJKHEID OM UW EX PARTNER TERUG TE KRIJGEN IS GEGARANDEERD BIJ DR ISIKOLO. NEEM NU CONTACT MET HEM OP
    Hallo allemaal, mijn naam is Sara Berkhoff. Ik heb nooit geweten dat er een grote mogelijkheid voor mij was om mijn man terug te krijgen totdat ik DR. ISIKOLO ontmoette. Het was heel zwaar voor mij toen mijn vriend mij verliet voor een andere dame. Ik was er kapot van en kon mezelf niet meer terugkrijgen. Zijn vrienden en familie deden er alles aan om ons te herenigen, maar het bleek mislukt. Ik was een paar maanden alleen en zag mezelf niet van iemand anders houden. Dus moest ik hulp zoeken bij DR. ISIKOLO, die mij het voorrecht gaf ervoor te zorgen dat mijn hartsverlangens werden vervuld. Hij herenigde ons en de liefde en het geluk werden hersteld. Zijn woorden zijn zijn plicht en hij faalt nooit als hij iemand belooft dat hij 48 uur lang het resultaat zal behalen, wat mij verbaasde toen mijn eigen resultaat zich manifesteerde. Doe geen moeite om ergens anders hulp te zoeken. Neem nu contact met hem op. Zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of sms hem via WhatsApp: +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  26. MET DR ISIKOLO IS TERUGKEREN MET JE EX ZEER MOGELIJK
    DR ISIKOLO is met niemand te vergelijken als het gaat om het vinden van oplossingen voor uw relatie- of huwelijksproblemen. Mijn naam is Geanina Zepa. Ik kamp al heel lang met een depressie, wetende dat het het gevolg is van een gebroken hart toen mijn vriend me verliet voor een andere dame. Ik heb nooit geweten dat hij de beslissing nam om bij mij weg te gaan, totdat er maanden verstreken en ik hem niet kon bereiken. Ik moest contact opnemen met DR ISIKOLO toen ik over hem hoorde. Hij vertelde me alles wat er moest gebeuren om de liefde en verbindingen tussen mij en mijn man te herstellen, wat hij ook deed. Het resultaat begon zich na 48 uur te manifesteren, zoals hij beloofde. Dit klinkt misschien raar, maar het is 100% waar dat hij niemand in de steek laat. Maak je geen zorgen meer en neem nu contact met hem op. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of sms hem via WhatsApp +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  27. MIJN VRIEND KREEG TERUG MET DE HULP VAN DR. ISIKOLO EN IK BEN ECHT OVERWELDIG
    Hallo allemaal, ik ben Marie Barend. Toen alle hoop verloren was om mijn relatie tussen mij en mijn vriend weer te laten werken, ging ik online op zoek naar hulp en ik las en nam contact op met DR ISIKOLO die kwam en alles repareerde en hij zal de rest van mijn leven door mij gewaardeerd blijven. Te vaak heb ik emotionele trauma's doorgemaakt vanwege de eindeloze problemen die ik had met mijn man en het leidde tot onze breuk en daarom zocht ik hulp en ontdekte DR. ISIKOLO die mij te hulp kwam. Hij vertelde me de procedures en spoorde me aan om eraan te voldoen, wat ik graag deed en hij stelde het proces van het vinden van oplossingen voor mijn problemen niet uit en ik kreeg het resultaat in slechts 2 dagen, zoals hij mij verzekerde. Doe geen moeite om elders hulp te zoeken, want hij is te goed in het helpen van mensen. Hij is betrouwbaar en eerlijk, dus sms hem nu via WhatsApp: +234-8133261196 of zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. GOED NIEUWS OVER HOE IK DE LOTERIJ HEB GEWONNEN MET DE HULP VAN DR. ISIKOLO
    De afgelopen tien jaar heb ik altijd loterijspellen gespeeld in de hoop dat ik op een dag veel geld zou winnen, maar dat is nooit gebeurd en ik bedacht wat ik kon doen om veel te winnen met de loterijjackpot. Ik heb wat onderzoek gedaan op internet en kwam een advertentie tegen over Dr. Isikolo die loterijspreuken voorbereidt voor mensen die in zijn werken geloven. Ik legde mijn situatie uit aan Dr. Isikolo en hij bereidde een loterijspreuk voor me voor en gaf me een aantal nummers om aan de loterij te spelen en ik deed zonder enige twijfel wat hij zei. Kun je geloven dat ik voor de allereerste keer in mijn leven het bedrag van 396.000,00 euro heb gewonnen? Ik dacht dat ik droomde, totdat ik door de loterijagent werd gebeld om naar kantoor te komen om afspraken te maken over hoe ik het geld zou claimen. Nu is mijn leven voorgoed veranderd en ben ik mijn eigen baas en jij kunt ook je eigen baas zijn door contact op te nemen met Dr. Isikolo. E-mail hem nu via: isikolosolutionhome@gmail.com Stuur hem gewoon een sms via WhatsApp +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  29. MIJN VRIEND KREEG TERUG MET DE HULP VAN DR. ISIKOLO EN IK BEN ECHT OVERWELDIG
    Hallo allemaal, ik ben Anne Francken. Toen alle hoop verloren was om mijn relatie tussen mij en mijn vriend weer te laten werken, ging ik online op zoek naar hulp en ik las en nam contact op met DR ISIKOLO die kwam en alles repareerde en hij zal de rest van mijn leven door mij gewaardeerd blijven. Te vaak heb ik emotionele trauma's doorgemaakt vanwege de eindeloze problemen die ik had met mijn man en het leidde tot onze breuk en daarom zocht ik hulp en ontdekte DR. ISIKOLO die mij te hulp kwam. Hij vertelde me de procedures en spoorde me aan om eraan te voldoen, wat ik graag deed en hij stelde het proces van het vinden van oplossingen voor mijn problemen niet uit en ik kreeg het resultaat in slechts 2 dagen, zoals hij mij verzekerde. Doe geen moeite om elders hulp te zoeken, want hij is te goed in het helpen van mensen. Hij is betrouwbaar en eerlijk, dus sms hem nu via WhatsApp: +234-8133261196 of zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I never thought I will smile again after my husband left me with two kids for over a year. All effort to bring him back failed and we had problems agreeing on anything. My fear was that I'm not going to see him again until I met a lady called Dora on the internet who told me about the great works of Dr Ilekhojie who have helped so many people with same case as mine. She gave me his contact and i spoke to him immediately. Dr Ilekhojie assured me that it is just a lost connection between us and promised that after a reconciliation is done, the connect between me and my husband will be repaired and he will return on his own. Juts as he promised, my husband called the third day and asked to return home. I'm still surprise till now about this miracle, because it just too real and i am happy that i trusted Dr Ilekhojie to help me. I leave his contact here for anyone who has problems in marriage or relationship. Email: gethelp05@gmail.com whatssap +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mijn naam is Eva Berkhout. Ik heb moeilijke tijden meegemaakt met verschillende mannen die ware liefde en oprechte acceptatie vonden, totdat ik mijn man ontmoette die in mijn leven kwam en van me hield zonder dat woorden het kunnen uitleggen. We hebben twee jaar samengewoond en we waren gelukkig totdat er te veel ruzie ontstond en onze wegen uit elkaar gingen. Ik dacht dat ik verder kon, maar ik besefte dat ik erg verliefd op hem was en voor altijd bij hem nodig had. Ik had geen andere keuze dan hulp te zoeken, wat ertoe leidde dat ik contact opnam met dr. Isikolo, wetende hoe hij anderen heeft kunnen helpen. Hij schonk mij zijn aandacht en deed zijn best om ons weer met elkaar te verzoenen en binnen 48 uur manifesteerde het resultaat zich en kwam hij bij mij terug en we verzonnen de zaken weer. Nu zijn de liefde en het geluk teruggekeerd en het enige dat ik kan zeggen is dat ik dokter Isikolo echt waardeer omdat hij onbaatzuchtig is in het helpen van mij en anderen. Zijn e-mailcontact: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook WhatsAppen op +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  32. MIJN HUWELIJK WERKTE WEER MET DE HULP VAN DR. ISIKOLO, WIE DE MEEST EERLIJKE SPELL-GIET IS DIE JE KUNT VINDEN
    Ik ben Alida Doberschütz. Mijn huis was gevuld met eindeloze problemen en ellende, wat leidde tot de scheiding die ik nooit met mijn man had gewild. Alles stortte in en we gingen onze eigen weg. Ik probeerde verder te gaan, maar het was zo moeilijk voor mij omdat ik nog steeds van mijn man hield en mijn dochter altijd huilde omdat ze haar vader terug wilde. Ik had geen andere keuze dan hulp te zoeken, wat mij ertoe bracht contact op te nemen met DR. ISIKOLO nadat ik zoveel goede opmerkingen over zijn werk had gezien. Hij verzekerde mij dat hij mij en mijn man zou verzoenen met zijn verzoeningsbetovering, wat hij ook deed. Ik ben blij jullie allemaal te kunnen vertellen dat de liefde en het geluk zijn hersteld en dat we weer bij elkaar zijn gekomen en ik geloof dat het voor altijd voor ons is en allemaal dankzij DR. ISIKOLO die zoveel heeft gedaan om mijn gezin te redden. Hij heeft het nooit te druk om iemand te helpen. Neem dus nu contact met hem op als u ook hulp nodig heeft. e-mail hem nu via: isikolosolutionhome@gmail.com Sms hem gewoon via WhatsApp: +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hartelijk dank van Marie Cornelissen aan DR ISIKOLO voor haar hulp bij het herstellen van mijn gebroken huis. Inconsistentie is aan de orde van de dag in mijn gezin en huwelijk. Mijn man heeft een enorm probleem gehad en is verscheurd in mijn vlees sinds we te veel misverstanden begonnen te krijgen. Op sommige dagen ging hij gewoon weg en keerde pas de afgelopen weken terug. Ik was er kapot van en probeerde alles wat ik kon om de problemen op te lossen, maar het lukte niet. Ik moest hulp zoeken en kreeg van een vriend de opdracht contact op te nemen met DR ISIKOLO, wat ik deed. Ik wist nooit dat dit mogelijk zou zijn, omdat de problemen al twee jaar aanhielden. DR. ISIKOLO verzekerde mij en zei alleen dat ik hem moest vertrouwen en moest geloven dat mijn verlangens in vervulling zouden gaan. Hij heeft mijn huwelijk hersteld met zijn krachtige liefdesreünieband en mijn huis is weer geweldig en mijn man is bij mij om nooit meer weg te gaan. Neem ook contact met hem op en geloof dat hij u kan helpen, want hij heeft geen slechte reputatie. Sms hem gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. MIJN VRIEND KREEG TERUG MET DE HULP VAN DR. ISIKOLO EN IK BEN ECHT OVERWELDIG
    Hallo allemaal, ik ben Anne Francken. Toen alle hoop verloren was om mijn relatie tussen mij en mijn vriend weer te laten werken, ging ik online op zoek naar hulp en ik las en nam contact op met DR. ISIKOLO die kwam en alles repareerde en hij zal de rest van mijn leven door mij gewaardeerd blijven. Te vaak heb ik emotionele trauma's doorgemaakt vanwege de eindeloze problemen die ik had met mijn man en het leidde tot onze breuk en daarom zocht ik hulp en ontdekte DR. ISIKOLO die mij te hulp kwam. Hij vertelde me de procedures en spoorde me aan om eraan te voldoen, wat ik graag deed en hij stelde het proces van het vinden van oplossingen voor mijn problemen niet uit en ik kreeg het resultaat in slechts 2 dagen, zoals hij mij verzekerde. Doe geen moeite om elders hulp te zoeken, want hij is te goed in het helpen van mensen. Hij is betrouwbaar en eerlijk, dus sms hem nu via WhatsApp: +234-8133261196 of zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik voel me weer zo gezegend in mijn huwelijk nadat dr. Ige Ajayi mijn man terugbracht die ruim drie maanden van mij gescheiden was. Ben Jessica Butler op naam uit de VS. Ook al heb ik monden over mijn hele lichaam, het zal niet genoeg zijn om Dr. Ige Ajayi te bedanken voor zijn hulp in mijn leven. Mijn man is drie maanden van mij gescheiden en heeft zonder hem pijn en pijn gehad. Dus ik zocht overal naar hulp, maar niets werkte totdat ik dr. Ige Ajayi bedoelde met wie ik online contact opnam. Ik legde hem mijn situatie uit en hij beloofde dat mijn man binnen 24 tot 48 uur contact met mij op zou nemen, voor zover mijn hart nog steeds voor hem klopt. Ik geloofde in hem en hij bereidde een spreuk voor mij voor en mijn man belde me precies toen dokter Ige Ajayi het zei. Hij smeekte en zei dat hij me terug nodig heeft en nu leven we de afgelopen 9 maanden weer gelukkig. Iedereen die mijn artikel leest en hulp nodig heeft, moet contact met hem opnemen... E-mail: drigeajayi@gmail.com of bel +2348130035939

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo iedereen. Mijn naam is Luie Broekhuizen. Ik ben hier om de geweldige dokter Isikolo te bedanken voor het oplossen van mijn huwelijksproblemen. Mijn huwelijk strandde vanwege de eindeloze problemen en moeilijkheden die ik had met mijn man. Hij vertrok zonder achterom te kijken en ik was zoveel maanden alleen. Zijn familie kwam tussenbeide en nog steeds veranderde er niets. Ik was emotioneel kapot en verloor de hoop om weer liefde te vinden, omdat hij alles was in een man die ik ooit wilde hebben. Net als zoveel mensen leerde ik DR ISIKOLO kennen toen ik op zoek ging naar hulp. We bespraken mijn problemen uitvoerig en hij verzekerde mij dat ik de oplossing zou krijgen die ik nodig had. Ik had geen andere keuze dan me aan zijn procedures te houden en hij stelde niets uit. Hij deed een liefdesreünie voor mij en mijn man en de liefde en het geluk dat we deelden werd hersteld en hij bereikte me precies na 48 uur zoals DR. ISIKOLO beloofde. Hij is inderdaad een geweldige helper en hij is betrouwbaar. als je problemen hebt, sms hem dan gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Niemand anders kan u helpen uw relatie op te lossen en problemen van de problemen beter op te lossen dan Dr. Isikolo.
    Ik ben Elena Berglund. Het zal je verbazen om te weten dat alles wat zoveel mensen hebben getuigd over Dr. Isikolo niets anders dan de waarheid is. Mijn man verliet mij en mijn kinderen omdat we zoveel gevechten en argumenten hadden. Zijn volk was ook tegen mijn huwelijk met hem. Ik hield zoveel van hem en had grote hoop dat we samen een mooie toekomst zullen bouwen. Ik heb 6 maanden gewacht en hij keerde nooit terug naar mij. Dus moest ik contact opnemen met Dr. Isikolo die alles deed in zijn macht om ons te herenigen en de liefde en het geluk te herstellen dat we ooit deelden. Hij keerde na 48 uur terug naar huis, net zoals Dr Isikolo me verzekerde. Ook jij kunt deze geweldige hulp krijgen en leven om hem dankbaar te zijn, omdat hij nooit iemand teleurstelt. Neem contact met hem op e -mail: isikolosolutionhome@gmail.com U kunt hem ook op +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik zat nog op de universiteit toen ik mijn verloofde ontmoette. We hebben een hele tijd een relatie gehad en samengewoond en onze relatie werd goedgekeurd door onze ouders. We konden het goed met elkaar vinden en alles was perfect. Hij reisde af voor een training en sindsdien is het nooit meer goed met ons gegaan. Hij had daar een ontmoeting met een dame en hij heeft de neiging veel te hebben toegewijd aan wat ze deelden en mij buiten beeld te hebben gelaten. Ik heb alles gedaan wat ik kon om het probleem op te lossen, maar niets werkte totdat ik over Dr. Isikolo hoorde. Ik nam contact met hem op en legde uit wat ik doormaakte en hij beloofde te helpen, wat hij deed zoals beloofd. Ik volgde de instructies op die hij me gaf en hij loste het probleem op dat ik had met mijn verloofde, en nu is hij terug bij mij en gaan we over een maand trouwen. Allemaal dankzij Dr. Isikolo. Neem nu contact met hem op als je hulp nodig hebt. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of sms hem via WhatsApp op +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik wist nooit dat ik mijn verloofde terug kon krijgen totdat ik contact opnam met dokter Isikolo die mij hielp. Ik had een vreselijk misverstand met mijn man en we gingen verschillende kanten op. Ik was emotioneel neerslachtig en wist niet wat ik moest doen om de situatie te helpen. Zo leerde ik Dr. Isikolo kennen. Ik nam contact met hem op en liet hem helpen met mijn problemen. Hij vertelde me alles wat ik moest weten en begrijpen en ik voldeed aan de procedures en hij loste uiteindelijk het probleem voor mij op en nu zijn ik en mijn verloofde weer bij elkaar en weet ik dat we binnenkort gaan trouwen. Het zou niet mogelijk zijn geweest als dokter Isikolo me niet had geholpen zoals beloofd. Het resultaat van zijn werk manifesteert zich zeker na 48 uur en is 100% gegarandeerd. Het is voor mij zichtbaar om het effect te zien van het resultaat van alles wat hij voor mij deed en de liefde en genegenheid tussen mij en mijn verloofde is werkelijk weer volledig hersteld en het verheugt mijn hart dat ik hem aan niemand heb verloren. Hij kan u net zo goed helpen als u nu contact met hem opneemt. Sms hem op WhatsApp of Viber hem op +2348133261196 of e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. De huwelijkscrisis waar ik doorheen ging kwam ten einde toen Dr. Isikolo erbij betrokken raakte. Net als alle andere koppels hadden we onze meningsverschillen en ik zorg ervoor dat ik mijn best deed om haar goed te leiden, voor haar en mijn kinderen te zorgen en hen ook te beschermen. We hebben allebei offers gebracht om ervoor te zorgen dat we de vakbond overleefden, totdat ze zich begon te gedragen en opzettelijk zoveel ruzie met mij had. Het huis werd onaangenaam voor alle anderen, inclusief mijn kinderen. Ze werd gemanipuleerd door een vriendin die gescheiden was en ook mijn huwelijk wilde ruïneren. Ik moest contact opnemen met Dr. Isikolo en hij reageerde en deed zijn best om de problemen te beëindigen. Hij herstelde de liefde en verbinding tussen ons en ik kan nu zien dat de illusie die mijn vrouw had, is weggenomen en dat ze nu een betere vrouw is. Het resultaat van wat Dr. Isikolo voor mij deed, dat zich na twee dagen manifesteerde, was wat mij verbaasde. Ik en mijn huishouden blijven dankbaar. Ik doe een beroep op iedereen die hulp nodig heeft bij het oplossen van hun relaties en huwelijksproblemen om contact op te nemen met Dr. Isikolo, omdat de oplossing zeker is. Zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of sms hem op WhatsApp op +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik was de grootste scepticus ter wereld. Ik heb nooit in magische spreuken of iets dergelijks geloofd, maar een betrouwbare bron (een zeer nauwe collega) vertelde mij dat dr. Ilekhojie een zeer effectieve persoon is. Het was een van de beste dingen die ik ooit heb gedaan. Mijn liefdesleven was een puinhoop, ik had twee echtscheidingen achter de rug en stond op de rand van een derde. Ik kon gewoon niet nog een scheiding aan. Ik wilde mijn best doen om onze relatie te laten slagen, maar het leek mijn vrouw niets te kunnen schelen. Ik was in de war en wist opnieuw niet wat ik moest doen en besloot voor hulp contact op te nemen met Dr. Ilekhojie. Hij voerde een verzoeningsritueel uit en smeekte namens ons. Hij vertelde me ook dat mijn vrouw van me houdt, maar dat onze verbinding op geestelijk gebied laag is. Hij heeft het opgelost en nu zijn we gelukkig en gaan we niet meer scheiden. Deze man bestaat echt en hij kan je ook helpen je verbroken relatie te herstellen. Ik heb mijn vrouw terug! We gaan nu samen naar huwelijkstherapie. Ik laat zijn contactpersoon achter voor iedereen die hulp nodig heeft. E-mail: gethelp05@gmail.com Whatsapp/Viber: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mijn vrouw en ik hadden een misverstand dat tot een enorme ruzie leidde en zij verliet het huis en keerde terug naar het huis van haar vader. Ik liet mijn emoties de overhand krijgen en bleef permanent bij haar weg. Het werd nog erger toen ze een andere man begon te zien en ik heb er nooit van geweten. Ik probeerde het probleem op te lossen en haar naar huis te laten terugkeren, maar ze kwam nooit meer terug. Later kwam ik erachter wat er allemaal aan de hand was en besloot ik hulp te zoeken om mijn huwelijk met haar op te lossen, waardoor ik contact opnam met dr. Isikolo. Zoals verwacht werkte hij voor mij en het probleem was opgelost en ik ben herenigd met mijn vrouw. Ze keerde net na 48 uur terug naar huis, zoals beloofd door dokter Isikolo. Ik ben hem voor altijd dank verschuldigd voor het oplossen van het probleem dat ik in mijn huwelijk had. Neem contact met hem op voor snelle en dringende hulp, e-mail hem: isikolosolutionhome@gmail.com of WhatsApp hem op: +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Nadat ik en mijn man waren getrouwd, zijn we naar een andere stad verhuisd en hebben we allebei een baan gekregen en zijn we gaan werken en gelukkig samenleven. We hebben nooit problemen gehad totdat een collega van hem er alles aan deed om de aandacht van mijn man te trekken. Ik wist de hele tijd nooit wat er aan de hand was, totdat hij begon uit te slapen en excuses te verzinnen. De dingen liepen uit de hand en uiteindelijk stopte hij met het voorzien in mijn behoeften. Ik wist op dat moment dat ik hulp nodig had, dus nam ik contact op met dokter Isikolo en legde hem alles uit. Hij vertelde me alles wat er gaande was en beloofde de problemen voor mij op te lossen, wat hij ook deed. Hij sprak een liefdesreüniespreuk voor mij uit die mij en mijn man herenigde en hij begon de man te worden van wie ik altijd van hem hield, net na 48 uur dat dokter Isikolo voor mij werkte. We zijn nu allebei gelukkig en zonder dokter Isikolo zou dit niet mogelijk zijn geweest. Neem contact met hem op als je hulp nodig hebt. Zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of sms hem op WhatsApp op +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen