zaterdag 22 december 2012

Broodjes³ !

Uit 'Zo geknipt' wou ik al een tijdje het broodmandje maken, gewoon om de simpele reden dat ik dat niet heb, broodjes worden hier gewoon uit de zak gegeten ofwel op een bord gelegd.

Maar met zo een broodmandje wordt ontbijten gewoon veel leuker en zal mijn feesttafel er veel feestelijker uitzien!

Dus probeerde ik het patroon uit, het is inderdaad zoals er wordt gezegd, doe het niet te snel én nauwkeurig, want die foam (knutselrubber) moet er écht wel perfect in passen. Op het beetje wroeten en wringen na (om die foam in het jasje te krijgen) is het eigenlijk wel snel klaar en niet zo moeilijk!
Bovendien zijn ze ook erg praktisch, drukknopen open, en hopla, plat in de kast!

Ik maakte er eentje voor mijn eigen feesttafel uit mijn favoriete petit pan stofje, en maakte meteen ook 2 kerstcadeaus, eentje voor mijn moeder (die eigenlijk steeds onder de indruk is van mijn creaties, zelfs de simpelste, en dat vind ik wel tof), en eentje voor de gastvrouw voor kerstavond!

Smakelijk !







4 opmerkingen:

  1. Wat mooi, alledrie, al zou ik zelf voor de gele versie gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn alledrie heel mooi! ik maakte er net ook twee, voor de mama en schoonmama :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de onderste (of rechtse op de laatste foto) 't leukst.
    Ook super dat het met drukknopen is en dat het dus heel handig en compact op te bergen is.
    I keep it in mind ... als ik in 2013 een cadeautje nodig heb, dan weet ik jou te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar zo super zeg !!! En zo praktisch !

    BeantwoordenVerwijderen