donderdag 7 februari 2013

Een Charlie voor Emma !

Voor diegenen die denken: "heuhhh?":

Voor alle duidelijkheid: "Charlie" is de naam van een zonenpatroon van haar! Maar niet alleen voor zonen, maar ook voor toffe dochters is dit patroon de max!

Uiteraard moet mijnen Charlie ook nog een Charlie krijgen, maar voorlopig had ik hier alleen meisjesachtige tricot-restjes liggen, dus ja...

Nu ik in mijn tricot-versnelling ben geraakt, doe ik gestaag verder, en dus was het tijd voor dit patroon, weeral iets afgevinkt van mijn to-do-lijstje!

En, oh oh oh, wat ben ik toch zò tevreden met het resultaat (mag je dat eigenlijk wel zo hardop zeggen van je eigen werk?), soit, het is nu eenmaal zo!

Het is bovendien een pittig printje, super leuke kleuren, beetje opvallen mag wel hé!

Charlie + Emma = :-)))





10 opmerkingen: