dinsdag 26 maart 2013

Doe mee met Happy Hippo !

Terwijl de mannen bij ons thuis voor de TV zakten voor een (achteraf gezien matige) voetbalwedstrijd, hield ik mij wat nuttiger bezig!

Want bij het surfen deze avond, zag ik een berichtje op deze blog, en was meteen gevonden voor het geweldige Happy Hippo-initiatief!


De Stichting Happy Hippo maakt verjaardagsboxen voor kinderen die het thuis wat moeilijker hebben, door daar een mooie vlaggenlijn bij te doen, is het verjaardagsfeestje toch compleet, niet?

Ik ging meteen naar mijn naaizolder, zocht wat happy stofjes bij elkaar, begon duchtig te tekenen, knippen en naaien en samen met het einde van de voetbalmatch, zijn al mijn vlaggen klaar!
Morgen ga ik om een super lang biaislint, want het langste dat ik hier nu nog vond was 3m, ik ga minstens voor de 5m!!

Dus, beste naaivriendinnen, zet je achter je machine voor een super goed doel!
Véééééél beter dan TV-kijken :-)

Btw, the result:


1 opmerking: