woensdag 13 november 2013

Veel gerief uit 1 meter stof!

Ik had 1 meter stof gekocht bij De Stoffenkamer in Gent! 
Ik ben er zo weg van dat ik besloot dit stofje tot op de cm op te gebruiken!
En dat lukte bijzonder goed!
Het is namelijk cadeautjes-tijd!

2 jarige vriendinnen die elk een tasje krijgen uit het boek van Zo Geknipt!
1 jarige mama die den make-up tasje zal ontvangen à la Elisanna!

En dan nog een extra tas, en dit is een beetje een 'specialleke', want ik doe mee aan de 'Swoon Bag Swap': de deelnemers (ongeveer 40-tal wereldwijd) kregen elk het patroon van deze 'Rose bag' en iedere deelnemer maakt er een voor een ander, de 'wensen' van je anonieme ontvanger krijg je in de mailbox en tegen einde deze maand, ontvangt iedereen dus een tas!

Ik hoop dat mijn ontvangster (jonge mama uit de UK) tevreden zal zijn met deze tas, ze houdt van bloemen, en haar lievelingskleuren waren oa petrolblauw en oranje, dus….:-)))

En uit diezelfde meter haal ik ook nog een rokje voor Emma, nog eens de Swing Skirt van Compagnie M., stof is geknipt nu nog even tijd zoeken voor de assemblage :-)







Bloemenstofje: De Stoffenkamer Gent
Tassenband en petrol binnenstof: Bambiblauw
Andere tasfournituren: Jufferje Uil

19 opmerkingen:

  1. Allemaal uit 1 meter stof ? Straf. Ben vooral fan van de Swoon bag. Is dat patroon ook online te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw zeg, die Swoon Bag is echt heel mooi! En dat stofje, daar zou ik ook elke centimeter van gebruiken... Het is werkelijk prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd een heel mooie tas. In dat patroon ben ik ook wel geïnteresseerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap gedaan!
    ongelooflijk wat je uit 1 meter kan fabriceren...

    (ps: voor de liefhebbers: nog steeds give away-time bij mij! http://madebyelke.blogspot.be/2013/11/verjaardags-give-away.html)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HayHay!
    Wat een super mooie tassen heb je uit 1 meter stof gemaakt!
    Prachtige cadeaus!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaai An je bent goed op dreef! Prachtig! Ik verjaar ook binnenkort :)

    Prachtig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LEUK!!! Wat er uit een metertje al niet kan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. knappe reeks, en dat ligt niet alleen aan het stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waw-er-de-waw! Je bent echt super goed bezig, chapeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n vrolijkheid daar bij elkaar ! Die swoon bag springt er echt uit ! Zo tof ! Daar zou ik ook wel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super gewoon!!! Tis werkelijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaw, da's nu eens economisch kunnen knippen! Stuk voor stuk mooie tasjes! Die swoon bag heeft inderdaad wel iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superleuk ....wat een gelukzakjes en lekker spaarzaam gewerkt (daar moet ik nog wat op oefenen)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn allemaal prachtig maar de rose bag schiet er echt uit. Is het patroontje ergens verkrijgbaar?

    BeantwoordenVerwijderen