maandag 11 juni 2018

Het Liene geschenk !

De combinatie voor een nieuw tasje lag al een tijdje vast in mijn hoofd. 
Met de Liene tas uit 'De tas van Annelies', klopte het plaatje :-)


Ik koos voor donkerblauwe oilskin voor de buitenzijde, de flap in naturel croco kurk en een vrolijk jeansstofje met bloemetjes voor een happy binnenzijde. 


Afgewerkt met gouden fournituren en de nieuwe volleren naturel riem van bij K-bas.
Het plaatje kopt inderdaad :-)


 Even verpakken en dan afgeven aan de jarige!!


Patroon: Liene uit 'De tas van Annelies' 
Buitenstof: oilskin van bij De Stoffenkamer te Gent
Binnenstofje: luchtig jeansstofje met bloemetjes van bij The Sewing Loft te Lissewege
Croco naturel, lederen riem  en fournituren van bij K-bas


10 opmerkingen:

  1. Heel schoon gerief! Ik zou ook eens zo'n formaat moeten maken want al mijn grote tassen vullen zich zo snel met rommel 😂. Nu nog de moed vinden om er aan te beginnen.
    Je kleurtjes zijn in ieder geval ook heel goed gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! ik dacht eerst dat het een Traverse Bag was, maar nu zie ik het verschil. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben binnenkort ook jarig.Deze tas is wel leuk om te krijgen ;-) Grapje,nee tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, ik probeer bij elke uitnodiging toch iets handgemaakt cadeau te doen :-)

      Verwijderen
    2. Ik dacht net hetzelfde. Geven we een feestje samen, Carla? :)

      Verwijderen
  4. Ik beloof dit getuigenis over de hele wereld te delen wanneer mijn vriend bij me terugkomt, en vandaag bedank ik DR WHITE oprecht voor het brengen van vreugde en geluk in mijn relatie en mijn gezin. Ik wil jullie allemaal informeren dat er een echte en echte tovenaar is. Ik geloofde nooit een van deze dingen totdat ik mijn vriend verloor, ik had hulp nodig totdat ik Dr. WHITE vond, een geweldige betoveraar, en hij sprak een liefdesbetovering over mij uit en verzekerde me dat ik mijn vriend binnen 2 dagen terug zou krijgen. De betovering uitsprekend, 2 dagen later, ging mijn telefoon en zo schokkend dat mijn vriend me de afgelopen 3 maanden niet heeft gebeld. Hij verontschuldigde zich voor zijn gebroken hart en zei dat hij klaar was om de rest van zijn leven mijn ruggengraat met mij te zijn. Dr. WHITE heeft hem vrijgelaten om te weten hoeveel ik van hem hou en hoeveel ik van hem wil. En hij opende zijn ogen om zich voor te stellen hoeveel we samen delen. Terwijl ik dit getuigenis nu schrijf, ben ik het gelukkigste meisje op aarde. Dr. WHITE kan u ook helpen. Stuur hem een ​​e-mail naar: ( wightmagicmaster@gmail.com ) of zijn WhatsApp op +17168691327

    BeantwoordenVerwijderen