zondag 19 mei 2013

... en de herhaling van de fotografie-beginselen !

Doordat ik gisteren nogmaals de 'parmigiana' heb klaargemaakt, kwam ik weer helemaal 'in the mood' van fotografie!
Ik nam opnieuw mijn cursus van toen bij de hand, want eerlijk toegegeven, ik zet mijn toestel vaker dan nodig op automatisch (tijdsdruk, kids die niet stil willen zitten en geen tijd willen verliezen :-)) en daar wil ik niet te veel aan toegeven!
Dus nam ik mijn toestel weer vast en begon van voren af aan opnieuw met experimenteren om de beginselen weer onder de knie te krijgen!
Ik ben direct weer onder de indruk hoe geniaal dat toestel wel niet is, nu ik nog :-))



7 opmerkingen:

  1. Met welk toestel werk je, An ? Zelf zet ik het ook te vaak op automatisch, en zou me toch een keer beter in die handleiding moeten verdiepen om er meer te kunnen uithalen. Cursus dateert al uit lang vervlogen tijden …

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een Nikon D5100.
      Ik heb onlangs een wijze cursus gedownload 'photography for bloggers', en zo hoop ik dat het weer in mijn geheugen zit:
      http://lbgstudio.bigcartel.com/product/photography-for-bloggers-e-book

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de tip ! Lijkt me interessant en ga dat zeker ook eens doornemen.

      Verwijderen
  2. Die Nikon heb ik ook en ik vind hem heerlijk. Mijn cursus is net klaar dus "M" is mijn stand !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook een Nikon, maar heb nog geen enkele cursus gevolgd.
    Wel hele leuke foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo herkenbaar An ;-) Wij volgen ook fotografie... geweldig toch wat je met zo'n toestel allemaal kan... bedankt voor de link die je vermeldt, ga ik ook eens een kijkje op nemen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier herkenbaar... ver achter met naaien en bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen