vrijdag 7 februari 2014

Listen very carefully i shall say this only once!

Meer kan ik echt niet zeggen!
Maar als je beetje mee wil zijn in blogland
dan moet je hier ECHT aanwezig zijn!
120 enthousiaste tetterende bloggers samen
met allerlei vaardigheden en talenten
smijten die allemaal samen
op de 
Blogameetup !
op zaterdag 8 maart vanaf 18u in de Wasbar te Antwerpen

Wil je deelnemen aan dit event? Wees snel!
Alle instructies kan je hier vinden
bij deze straffe madam Soetmin!

En gezien zij een vlottere pen heeft dan ik,
allen daarheen dus !!

B E   T H E R E !!!!!!



2 opmerkingen:

  1. Ik kom ook af! Lijkt me leuk om iedereen eens in 't echt te zien. Tot dan! M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOh, echt spijtig maar we vieren dan juist mijn ventje zijn 30ste verjaardag...
    Voor degenen die wel gaan > geniet er met volle teugen van!!

    BeantwoordenVerwijderen