zaterdag 15 februari 2014

Dit doen we op een dagworkshop!

Dek een tafel met lekkernijen


ontvang 6 leuke dames aan je naaitafel
er wordt dan wat afgelachen



maar ook ernstig gewerkt



tijdens de lunch zien de naaitafels er dan zo uit:







na een dagje hard werken
gaan ze naar huis met een zelfgemaakte
Dorothy Day Tripper:
een tas om 'U' tegen te zeggen
Het moet gezegd worden, het was een héél erg leuke groep
ik mocht zelfs 2 bekenden ontvangen
Isabelle van Sisters Made en Valerie van Milà et Moi
How cool is that!!!!



 Het resultaat is echt super, top, de max!!
Me happy xx


11 opmerkingen:

  1. Twas echt de max!!! Heb er zo van genoten. En ik kan niet stoppen met naar mijn tas te kijken. Super fier op mezelf.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Terecht, terecht! Héél erg mooi stofje en prachtige tas!!

      Verwijderen
  2. Waauw zeg, die tassen zien er prachtig uit! Ik kocht het patroon lang geleden ook maar durf er precies niet goed aan beginnen. Ik denk dat ik eens tot bij jou zal moeten komen, jammer dat het zo ver is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zag er gezellig uit! Hele mooie resultaten. Moet er ook nog steeds aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh cool, ik wil ook zo'n tas! Waar en wanneer is de volgende workshop? (En die lekkernijen, trekken mij zeker over de streep :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tassen zien er super uit!! Goed gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er inderdaad een supertoffe workshop uit! Wat moet het nog meer zijn? Een leuke groep, een toffe tas op het einde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zag er een hele leuke workshop uit met prachtige resultaten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw ziet er echt prachtig uit! Well Done ;-)

    BeantwoordenVerwijderen