zaterdag 15 februari 2014

Spannende dag !

Vandaag wordt het een spannende dag
maar zo een leuke spannende dag!
Want na een pauze, vlieg ik er weer in voor een workshop
en wat voor een!
er zal vandaag hard gewerkt worden!
:-)

In samenwerking met Swoon Sewing Patterns, staat vandaag
deze Dorothy Day Tripper op het programma!

alle materiaal klaar: check
Nederlandse uitleg: check
lekkernijen voor bij de koffie: check
lunch: check
taartje in de oven: double check!

We kunnen er aan beginnen!! :-)))






25 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik ben er nog steeds niet toe geraakt de Dorothy te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Charlie mag zichzelf gelukkig prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mah, zo schoon!! Deze workshop had ik ook graag willen volgen!!
    Veel plezier...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Boh, prachtig gewoon! Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet er dringend ook eens werk van gaan maken precies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was graag gekomen. Helaas moet ik werken op zaterdagvoormiddag. Misschien een volgende keer... Ik hou het zeker in het oog ! Veel plezier en succes vandaag....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. patroontje ligt hier ook klaar; nu nog tijd vinden om te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Welke tussenvoering werd er gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super!! ik wil ook zo'n tas maken!! Nog een workshop???

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was super de max!!!
    Echt een toppie workshop. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie tas! Zo ver zit ik nog niet met mijn naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een prachtversie! Met een heel mooi stofje. En allemaal zo mooi doorlopend, seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mocht jij nog geen award hebben ontvangen (wat mij onmogelijk lijkt!) dan krijg je het nu van MIJ!! De Liebster Award!! ik zet je graag in het zonnetje!
    Zet t 'm op je blog en beantwoord met plezier mijn vragen!
    tot ziens in Blog-land :-)
    Groetjes Joyce, Mez11.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo , ik wil een tas maken zoals hierboven, kan ik het patroon hiervoor ergens vinden aub? Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen