vrijdag 21 februari 2014

Ohhh, wat een heerlijke namiddag!

Zet 6 bloggers bij elkaar
meer nog:
zet 6 bloggers én naaiers bij elkaar

het resultaat kan je wel raden! :-))

AMBIANCE :-))

Ik won een tijdje geleden bij Liesellove een wedstrijd waarbij ik mijn eigen prijs mocht kiezen, handig en keicool want ik wou al een tijdje andere bloggers ontmoeten, en dus regelde Lies dat eventjes voor mij!

We werden nogal verwend, niet alleen door de gastvrouw met de lekkere hapjes en drankjes, maar dan ook nog eens door Sarah van Khadetjes, die had voor ons allemaal een surprise mee:


Voor iedereen en button met inspirerende tekst, knopen gekozen naar onze persoonlijke smaak en stijl en een boekje om onze nieuwe dates in te kunnen in schrijven


maar dat was nog niet alles, want Els had voor ons allen een foto-albums bekleed met stof!

Dat is wat ik versta onder 
'met mijn gat in de boter vallen'!

Nu nog effe nagenieten!
Thanks ladies!!
xx

8 opmerkingen:

  1. Super dat jij een foto hebt van Els haar schoon boekskes!
    Enne... 't was fijn he...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit, ga nog lang van kunnen nagenieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dochter was zo jaloers op mijn bekleed fotoboekje dat ik heb moeten beloven dat ze de helft van de foto's voor in het boekje mocht kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zag er supergezellig uit! Een aantal van jullie komt ook op 8 maart toch?
    Zie ik jullie dan!!

    BeantwoordenVerwijderen