zondag 9 februari 2014

Cute Coraline Clutch !

Dat ik een grote fan ben van de Swoon Sewing Patterns, wisten jullie al langer!
Bij elke nieuwe lancering kriebelt het dan ook ontzettend aan mijn vingers
Ik moet gewoon het nieuwe patroon testen!

Ik testte vanavond de Coraline Clutch,
waarvoor ik mij trouwens opnieuw heb ingeschreven voor de Swoon bag swap!
(ik kan stiekem al verklappen dat ik héél erg tevreden ben met mijn 'reciever', ohhlala!!!)

Deze wristlet is echt leuk om te maken, het was ook mijn eerste keer om een verzonken rits te verwerken in een handtasje!

Ik maakte een retro flower versie en een stylish black & white versie!
Welkeen geniet jullie voorkeur?






Mooie retro bloemenstof (canvas): Bambiblauw 
Strakke black & white chevron: Lolalilie

21 opmerkingen:

  1. Ik kan niet kiezen, ze zijn super tof, maar misschien ga ik toch voor het zwart-wit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi ! Ik val volledig voor de eerste. Van mij mag het knallen en het zijn bovendien mijn lievelingskleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ze zijn mooi zeg! Ik vind ze allebei wel iets hebben maar zelf zou ik voor de zwart-witte versie gaan, die past gewoon beter bij mijn garderobe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh die zwart-witte is super! De bloemenversie ook wel hoor, ma die zwart-witte is verrrrrry stylish!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh... ik ben ook zo'n Swoon fan. Van de Betty ligt het patroon klaar, de stof... nu nog knippen en tijd vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, heel knap!
    Ik vind de zwart-witte het mooist, al zijn ze beiden prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig, het is van die reeks dat ik canvas bestelde toen ik aan jouw dacht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dan zitten we op dezelfde golflengte :-))) (ps: mijn stof is op, dus ik kan nog wat gebruiken)

      Verwijderen
  8. Heel mooi! Zwart-wit geniet mijn voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. was dat moeilijk die verzonken rits? Ik vind het retro exemplaar de max

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de eerste keer, moest ik wel dat Engels een paar keer goed lezen, daarom dat ik van alles direct 2 na elkaar maak!

      Verwijderen
    2. pffff,spijtig dat het in het Engels is.
      Ik heb dyslexie en anderstalige teksten lezen gaat heel moeizaam.

      Verwijderen
  10. Geef mij ook maar het retro model, frisse kleurtje die aan de lente doen denken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb die stof ook al in mijn karretje laten passeren... om het er terug weer uit te halen wegens een koopstop... (al heb ik net mijn silhouette bestelling doorgegeven ;-) maar dat is geen stof he) Gr!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lol, die stofstoppen, dat ken ik, maar lang hou ik het niet vol! Mijn huidige stop heb ik wel pas na 2 weken verbroken, chique hé!!

      Verwijderen
  12. Heel knap hoor. Die retroversie vind ik super, een verborgen ritssluiting da's 'n hele uitdaging denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allebei super, goed gedaan! Mijn voorkeur, met de lente in zicht is de retroflower!
    Succes met de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen