woensdag 5 februari 2014

Zette zich nog eens achter de naaimachine !

tijd
tijd
en nog eens tijd
dat had ik graag extra cadeau gekregen voor nieuwjaar :-)

want voor veel plannen
heb je ook veel tijd nodig

dus bleef de naaimachine efkes aan de kant
maar vanuit mijn ooghoeken hield ik ze wel in de gaten
en dat kriebelt dan wel :-)

doordat de verjaardagsfeestjes ook een nieuw jaartje ingaan
moeten ook weer cadeaus gemaakt worden, nietwaar?
want ook dit jaar ga ik echt zo veel als mogelijk voor een zelfgemaakt cadeau!

tot nu toe steeds met succes
dit is een beetje een preview voor de eerstkomende jarige :-)

frisse kleurkes, felle accentjes
voor een jonge meid :-)



Buitenstofje: Petit Pan van bij Bambiblauw
Binnenstofje: Jufferje Uil

12 opmerkingen:

  1. Ooo, leuke stofjes zeg!! Ik ben heel benieuwd wat voor moois je gemaakt hebt :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi :) zalig stofje trouwens :) en tijd... zeer herkenbaar! Ik raakte de naaimachine al bijna een week niet meer aan... maar ja voor je droom moet je soms iets over hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ben ik eens benieuwd wat dat gaat worden. Ik ben alvast fan van de combinatie met de streepjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombinatie!!! En dat van die tijd, tja, herkenbaar! Wou dat ik er ook wat meer kon vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke combinatie, benieuwd naar wat het is...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben mij geweldig aan 't afvragen wat het is, dat je gemaakt hebt! Heel mooie stofjes, leuke combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleuren zien er alvast heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een rugzakje?? Heel mooi hoor, leuk die stoffencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen